  • 1. Data: 2004-05-21 13:07:45
    Temat: Przelewy zagraniczne
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

    Witam,

    Jakie sa ograniczenia (trzeba zglaszac wieksze kwoty, placic podatek?)
    transferow pieniedzy z zagranicy i zagranice. Czy podobnie jest z
    przywozeniem i wywozeniem gotowki?.
    Przepraszam za lamerskie pytanie, ale czy na konto w mBanku (zlotowe) moze
    mi ktos przelac pieniadze z USA? Czy zalezy to od tego w jaki sposob je
    przeleje?

    Rafal

  • 2. Data: 2004-05-22 08:18:23
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    http://ag.bocznica.org

  • 3. Data: 2004-05-22 13:16:18
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Zbyszek wrote:

> [...]

    może bez żadnego problemu.
    Jeśli mówisz przeleje to zapewne masz na myśli wire transfer.
    Cześć banków za taką operację pobierze sobie prowizję, mBank zrobi ci to
    za darmo, a za wszystko zapłaci delikwent w Stanach (ja spotkałem się z
    opłatą 30 dolarów, jak inne banki nie wiem).
    Dane potrzebne do przelewu to
    - 26-cio cyfrowy numer rachunku w mBanku pisany jednym ciagiem bez
    spacji oraz myslnikow,
    - nazwa i adres banku tj. BRE Bank s.a. - mBank, al. Mickiewicza 10,
    90-050 Lodz,
    - imię i nazwisko oraz dane adresowe odbiorcy i nadawcy przelewu,
    - kod swift mBanku tj. BREXPLPWMUL.

    mBank przeliczy ci to automatycznie na złotówki po swoim kursie.