  • 1. Data: 2005-07-28 10:25:20
    Temat: Przelew z Inteligo do mBanku - jak długo ?
    Od: "Jarek" <j...@o...pl>

    Dziś z samego rana wysłałem pieniądze z Inteligo do mBanku.

    Na kiedy będa ?

    Jak długo idą z w/w banków ?

    J.

  • 2. Data: 2005-07-28 10:48:18
    Temat: Re: Przelew z Inteligo do mBanku - jak długo ?
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Dziś z samego rana wysłałem pieniądze z Inteligo do mBanku.
    >
    > Na kiedy będa ?
    >
    > Jak długo idą z w/w banków ?

    Dzis po poludniu. Kilka godzin.

    Leszek

  • 3. Data: 2005-07-28 10:55:31
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dziś z samego rana wysłałem pieniądze z Inteligo do mBanku.

    "samo rano", to zależy - musiałbyś dać przed 8.
    Ja dałem, wyszło pierwszym elixirem z Inteligo i pierwszym elixirem doszło
    do mBanku (więc o 12.15 mam w mBanku i dotychczas tak było bez wyjątku).

    SIM

  • 4. Data: 2005-07-28 11:18:57
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > "samo rano", to zależy - musiałbyś dać przed 8.
    > Ja dałem, wyszło pierwszym elixirem z Inteligo i pierwszym elixirem doszło
    > do mBanku (więc o 12.15 mam w mBanku i dotychczas tak było bez wyjątku).

    Wczoraj dalem przed 10 i przed 15 bylo na moim koncie w mbanku

    Leszek

  • 5. Data: 2005-07-28 11:29:24
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wczoraj dalem przed 10 i przed 15 bylo na moim koncie w mbanku

    Czyli wyszło II elixirem z mBanku i II dotarło do Inteligo; ogólnie transfer
    Inteligo-mBank nie jest zły :)
    SIM

  • 6. Data: 2005-07-28 11:46:22
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Czyli wyszło II elixirem z mBanku i II dotarło do Inteligo; ogólnie
    > transfer Inteligo-mBank nie jest zły :)

    Tak, ulegl zdecydowanej poprawie :)

    Leszek