  • 1. Data: 2005-07-28 06:04:23
    Temat: Inteligo - karta kodow -pominieta pozycja
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Witam,
    czy to normalne ze podczas wykonywania operacji na koncie ktore wymagaja
    podania kodu jedna z pozycji zostala pominieta ?
    (poprzednio podawalem pozycje 10 a teraz zapytal o 12 - 11 byla nie
    zdrapana wiec nie moglem jej uzyc)

    mial ktos taki przypadek ?

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2005-07-28 06:11:37
    Temat: Re: Inteligo - karta kodow -pominieta pozycja
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > mial ktos taki przypadek ?

    Ja. Na obecnej karcie mialem 2 lub 3 takie przypadki. Najnowszy mial miejsce
    dzis rano.

    Leszek

  • 3. Data: 2005-07-28 06:16:39
    Od: Miernik <m...@f...org>

    mac66 <m...@a...pl> wrote:
> [...]
    > podania kodu jedna z pozycji zostala pominieta ?
    > (poprzednio podawalem pozycje 10 a teraz zapytal o 12 - 11 byla nie

    Wczesniej nigdy mi sie to nie zdarzylo, ale pare dni temu pominal mi
    dwie pozycje. Widocznie cos im sie sypie w systemie. Ale nie wykluczam
    ze bezposrednio wczesniej dwa razy chcialem wykonac jakas operacje, ale
    zrezygnowalem tuz przed podaniem kodu, i chyba wtedy na ekranie sie
    pytal o te dwa kody.

    Kiedys bylo tak ze w takim wypadku nastepnym razem znow pytal o raz juz
    spytany kod, ale moze teraz cos zmienili.

  • 4. Data: 2005-07-28 06:41:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mac66 napisał(a):

> [...]
    > podania kodu jedna z pozycji zostala pominieta ?
    > (poprzednio podawalem pozycje 10 a teraz zapytal o 12 - 11 byla nie

    Oczywiście. Pewnego dnia w szybkim tempie przeskoczyłem z pozycji czwartej
    na karcie kodowej na pozycję 35. System sobie przeskakiwał co 4-5 pozycji.
    Podobno wtedy coś zmieniali w systemie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-07-28 07:17:54
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Ale nie wykluczam
    > ze bezposrednio wczesniej dwa razy chcialem wykonac jakas operacje, ale
    > zrezygnowalem tuz przed podaniem kodu, i chyba wtedy na ekranie sie
    > pytal o te dwa kody.

    Moj dzisiejszy przypadek pominiecia kodu na pewno byl bledem systemu
    INTELIGO. Chyba, ze on w jakis specjalny sposob traktuje operacje polegajace
    na zmianie wartosci zlecenia oczekujacego na realizacje.

    Leszek

  • 6. Data: 2005-07-28 08:09:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LECH DUBROWSKI wrote:
    > Moj dzisiejszy przypadek pominiecia kodu na pewno byl bledem systemu
    > INTELIGO. Chyba, ze on w jakis specjalny sposob traktuje operacje
    > polegajace na zmianie wartosci zlecenia oczekujacego na realizacje.

    Zaden blad systemu! :) Poprawili bezpieczenstwo.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-07-28 09:13:35
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Zaden blad systemu! :) Poprawili bezpieczenstwo.

    Tak, byloby jeszcze bezpieczniej gdyby zablokowali mozliwosci logowania sie
    do serwisu transakcyjnego.

    Leszek :-)

  • 8. Data: 2005-07-28 17:03:21
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Zaden blad systemu! :) Poprawili bezpieczenstwo.

    Dokładnie, teraz system może poprosić Ciebie o dowolny kod z karty, pod
    warunkiem, że nie został jeszcze zużyty, jest to odpowiedź na wydarzenia
    z kilku ostatnich miesięcy i sygnały o podmienianiu stron serwisów
    bankowych, po prostu wprowadzili nowe rozwiązanie i tyle :)

    Czasmai dzieje się tak, że w trakcie jednego logowania chcesz zlecić
    jakiś przelew, dojdziesz do momentu wprowadzenia kodu, ale wycofasz się
    :) prosi Cię o 29 kod :) (a 28 niewykorzystany)
    Wylogujesz się...
    Kolejne logowanie, ale nie prosi już o 19 tylko o np. 30 :)

    Sam tak miałem, zadzwoniłem do nich bo myślałem, że coś nabrolili a tu
    intelig(entna) konsultantka mówi, że to normalka, bo nowe zasady
    zabezpieczeń wprowadzili (dodatkowe raczej)...

    pozdr.

  • 9. Data: 2005-07-28 17:04:28
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    > Kolejne logowanie, ale nie prosi już o 19 tylko o np. 30 :)

    > pozdr.

    łoj o 29 miało być :)