  • 1. Data: 2003-09-29 08:38:37
    Temat: Przelew na konto walutowe i automatyczne przewalutowanie
    Od: "Alwik" <a...@W...pl>

    Witam
    dostalem przelew w EUR, ale niestety nadawca pomylil sie i wpisal numer
    subkonta w USD, bank automatycznie przewalutowal EUR na USD (oczywiscie po
    kursie na ktorym troche stracilem).
    Czy bank mial prawo bez mojej zgody przeliczyc EUR na USD? Czy są na to jakieś
    przepisy?

    Pozdrowienia
    Alwik

  • 2. Data: 2003-09-29 16:50:34
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    bo to pewnie jakiś głupi automat zaksięgował
    albo głupi automat w głupim banku

  • 3. Data: 2003-09-30 05:51:24

    > bo to pewnie jakiś głupi automat zaksięgował
    > albo głupi automat w głupim banku

    Z pewnością, ale obsługa w postaci ludzi też się upiera że
    tak robią i tyle. Bank rzeczywiście głupi (PEKAO SA) :-(

    Chyba muszę napisać reklamację...

    Alwik