  • 1. Data: 2003-09-29 06:50:26
    Temat: Kredyt (moze byc na budowe domu) gdzie?
    Od: "Maniek" <f...@i...pl>

    Witam
    Potrzebuje sie podratowac kredytem w wysokosci 20 - 30 tys PLN.
    Gdzie najlepiej? (dobre oprocentowanie, bez zbednych formalnosci)
    Normalny, dobry kredyt - moze byc na budowe domu - troche mi zabraknie
    do wprowadzenia sie :) .

    Dziekuje za podpowiedzi.

    Pozdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-09-29 07:04:19
    Temat: Re: Kredyt (moze byc na budowe domu) gdzie?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdzie najlepiej? (dobre oprocentowanie, bez zbednych formalnosci)
    > Normalny, dobry kredyt - moze byc na budowe domu - troche mi zabraknie

    Lepiej weź kredyt budowlany, bo zwykły kredyt będzie dwa razy droższy.
    Sprawdź np. "Własny kąt" w PKO BP.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-09-29 09:19:21
    Od: "Maniek" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej weź kredyt budowlany, bo zwykły kredyt będzie dwa razy droższy.
    > Sprawdź np. "Własny kąt" w PKO BP.

    Dzieki.

    Mam pytanko.
    Sprawdzalem jakis czas temu mozliwosci kredytu w Millenium. (tam mam konto)
    Z przyznaniem kredytu nie ma problemu. Jedna rzecz ktora mnie meczy to fakt,
    ze bez wzgledu na wysokosc kredytu trzeba za te pieniadze zakonczyc inwestycje.
    (Nie wazne czy to jest 200 tys czy 20 tys)
    Ja na pewno nie zakoncze inwstycji za dodatkowe 20-30 tys. (tzn nie chce jeszcze
    odbierac budynku). Musze przygotowac dom do wprowadzenia sie do jednej
    kondygnacji a to jeszcze daleka droga do wykonczenia
    domu i jego odbioru... a te 20-30 tys jest uzupelnieniem do tego co mam.

    Czy w innych bankach tez jest taki wymog?

    Pozdr.
    Maniek

  • 4. Data: 2003-09-29 10:40:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    fakt,
    > ze bez wzgledu na wysokosc kredytu trzeba za te pieniadze zakonczyc

    Moze chodzi o hipotekę, ale przy tak małej kwocie, to może zmieścisz się pod
    hipotekę samej działki.
    Sprawdź w inych bankach.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-09-29 11:06:57
    Od: "Maniek" <f...@i...pl>

    > Moze chodzi o hipotekę, ale przy tak małej kwocie, to może zmieścisz się pod
    > hipotekę samej działki.
    > Sprawdź w inych bankach.

    Dzieki. :)

    Nie rozumiem jak to, ze moze sie zmieszcze? Sama dzialka jest warta
    od 4 do 6 razy tyle co wysokosc kredytu, a jeszcze stoi tam dom.
    Czy bank wymaga na tak mala kwote parokrotnego zabezpieczenia?

    Pozdr.
    Maniek