  • 1. Data: 2003-09-29 08:14:54
    Temat: kredyt - oprocentowanie
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Witam!

    Mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto bedzie mi wstanie pomoc,chodzi o to ze
    potrzebuje kredytu na 5000tys
    ale w zadnym banku nie mam konta , nie jest to kredyt mieszkaniowy ani na
    nowy samochod.Jakie banki dalyby mi najmniejsze oprocentowanie,czy ktos z
    Was bral moze kiedys taki kredet i moze sie podzielic
    doswiadczeniami,bylabym bardzo wdzieczna a jezeli kogos zdenerwuje ten post
    to z gory przepraszam
    jezeli podalam za malo informacji dla uzyskania tego co mnie interesuje to
    udziele bardziej szczegolowych

    ONka

  • 2. Data: 2003-09-29 11:43:40
    Temat: Re: kredyt - oprocentowanie
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzebuje kredytu na 5000tys
    > ale w zadnym banku nie mam konta , nie jest to kredyt mieszkaniowy ani na

    Ja mysle. 5 milionów to nawet na palac i Rollsa za duzo.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-09-30 15:12:37
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

> [...]
    > to z gory przepraszam
    > jezeli podalam za malo informacji dla uzyskania tego co mnie interesuje to

    Domyślam sie że chodzi ci o 5 tyś zł, a nie 5 mln zł (bo tyle napisałaś :))

    NIestety, ale podałaś za mało informacji... pytanie czy masz stałe dochody,
    jeśli tak to jakie, czy ten kredyt jest na coś konkretnego, czy też typowo
    konsumpcyjny" (kasa do ręki na dowolne potrzeby), jeśli nie masz konta ,to
    co stoi na przeszkodzie aby je mieć itp.

    Pamiętaj że koszt kredytu to nie tylko oprocentowanie, ale też i prowizja, i
    to co musisz zapłacic aby wogóle go dostać (np opłata za rozpatrzenie
    wniosku), ile papierów trzeba złożyć i ile to kosztuje, jakie zabezpieczenia
    są wymagane itp. Generalnie - najtaniej i najprościej wychodzi kredyt
    odnawialny w koncie, ale do tego potrzeba konta przez jakiś czas
    (najczęściej pół roku) + regularne wpływy (zaznaczam: wpływy, a nie pensja).
    Potem są kredyty na konkretne rzeczy (np pralkę, lodówkę, itp - wymagania
    zależą od kwoty kredytu i tego jaki% ceny towaru ona stanowi), a na szarym
    końcu pożyczki konsumpcyjne (do tych ostatnich zazwyczaj potrzebny żyrant, i
    bez zaświadczenia o dochodach raczej się nie obejdzie)
    O czymś takim jak kredyt w karcie kredytowej nie wspominam bo jak nie mas
    konta to pewnie i karty też nie...
    Sprecyzuj więc troche dokładniej, to będzie można coś poradzić