  • 1. Data: 2003-09-29 09:13:06
    Temat: data księgowania a data transakcji
    Od: "misiek" <m...@W...pl>

    19 lipca b.r. dokonałem transakcji kartą kredytowa, która
    została "zaksięgowana" 18 września ("data księgowania" na zestawieniu
    transakcji z dnia 20 września). Trochę mnie to irytuje, bo:
    1. od transakcji do "księgowania" minęły ponad 2 miesiące
    2. 7 sieprnia podziękowałem bankowi za tą KK (BZWBK) i wziąłem inną z innego
    banku (PBK BPH)
    Czy okres między transakcją a księgowaniem może trwać aż ponad 2 miesiące?
    Czy pismo w tej sprawie (do banku lub instutucji arbitrażowej - zapomniałem jak
    to się nazywa) ma jakiś sens?
    Boję się, że może to być nie ostatnia taka transkacja...
    Bedę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

  • 2. Data: 2003-09-29 09:28:21
    Temat: Re: data księgowania a data transakcji
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    misiek <m...@W...pl>:

    > transakcji z dnia 20 września). Trochę mnie to irytuje, bo:
    pociesz sie, ze taki dlugi kredyt dostales :)

    > Czy okres między transakcją a księgowaniem może trwać aż ponad 2
    > miesiące?
    Tak

    > Czy pismo w tej sprawie (do banku lub instutucji arbitrażowej -
    > zapomniałem jak to się nazywa) ma jakiś sens?
    Nie

    > Boję się, że może to być nie ostatnia taka transkacja...
    Jest to dosc rzadkie zjawisko.

    Nalezy splacic te pozycje - w koncu to Twoje zakupy.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-29 10:39:29
    Od: "misiek" <m...@W...pl>

    TAK TEŻ MYŚLAŁEM, ACZKOLWIEK PO CICHU ŁUDZIŁEM SIE ŻE JEST INACZEJ...
    Dziękuję za info.
    Pozdrawiam,

    MM

  • 4. Data: 2003-09-29 11:41:01
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "misiek" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
    > TAK TEŻ MYŚLAŁEM, ACZKOLWIEK PO CICHU ŁUDZIŁEM SIE ŻE JEST INACZEJ...
    > Dziękuję za info.
    > Pozdrawiam,

    Dostales darmowy kredyt na ponad 2 miesiace i jeszcze placzesz? Ja kiedys
    zaplacilem za tankowanie na BP po 6 miesiacach, bo zepsul im sie terminal i
    placilem zelazkiem (pewnie kwit im sie gdzies zawieruszyl).

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG