  • 1. Data: 2007-11-24 20:59:50
    Temat: Przeksztalcenie Graffiti w Inteligo?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Nie wiecie, czy jest taka mozliwosc, czy tez tylko niezalezne otwarcie
    Inteligo?

    Przeanalizowalem i stwierdzilem, ze nieoplaca mi sie przeksztalcac
    niedlugo pelnoletniemu potomkowi Graffiti w Student (tj, teoretycznie
    jemu sie nie oplaca, ale mam opcje "a rob co chcesz") i placic 2,50
    comiesiac + corocznie 10 zl za karte visa electron. Taniej wyjdzie
    zlotowka miesiecznie za karte Inteligo i utrzymywac saldo 100 zl
    ( 150zl )na koncie.

    Mlody jest uzalezniony od bankomatow PKO BP (nauczenie go roznic, zeby
    np. mogl korzystac z bankomatow darmowych mBank jest niewykonalne, do
    czasu gdy na koncie przestanie miec MOJE pieniadze), ale z gotowki
    korzysta sporadycznie bo do ewentualnych zakupow ma dodatkowa do mojej
    KK Citi.

    Na przyszlosc Inteligo jest chyba rozsadna opcja do wykorzystywania
    roznych mozliwosci doroslego zycia, dla osoby, ktora kontakty z
    bankiem raczej ogranicza (i zapewne bedzie ograniczala) do korzystania
    z niezbednego minimum?

  • 2. Data: 2007-11-24 21:23:32
    Temat: Re: Przeksztalcenie Graffiti w Inteligo?
    Od: g...@w...pl

    On 24 Lis, 21:59, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > roznych mozliwosci doroslego zycia, dla osoby, ktora kontakty z
    > bankiem raczej ogranicza (i zapewne bedzie ograniczala) do korzystania

    nie mozna przekształcić Graffiti w Inteligo.
    możesz jedynie zamknąć Grafiiti i otworzyć Inteligo

  • 3. Data: 2007-11-24 22:02:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lis, 22:23, g...@w...pl wrote:

    > nie mozna przekształcić Graffiti w Inteligo.
    > możesz jedynie zamknąć Grafiiti i otworzyć Inteligo

    Dzieki.
    No to zamkne Graffiti, zanim je przeksztalca na superkonro.
    W miedzyczasie zamowie mlodemu karte do jego izzykonta - moze sie
    przestawi i nie trzeba bedzie otwierac inteligo?