  • 1. Data: 2004-05-20 10:02:40
    Temat: Promocja kart Visa Clasic i Gold w Nordea
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

    Nie zgadzam się z przedmówcami - moim zdaniem jak i wielu moich znajomych są
    to karty markowe jak najbardziej.
    Poza tym sam nie z własnej woli musiałem skorzystac z ubezpieczenia i
    gwarantuję Ci że odpowiedzialność z tytułu strat finansowych jakie poniesiecie
    w przypadku np. kradzieży czy utraty karty GOLD jest już na 48 godzin przed
    zgłoszeniem szkody.
    Poza tym obecnie wydają kartę Classic za darmo a Golda za pół ceny.

    Visa Classic:
    - aktualnie bez opłaty za wudanie
    - można wybrać opcję w której Bank nie bedzie pobierał opłat od transakcji
    bezgotówkowych
    - darmowy kredyt do 45 dni
    - ubezpieczenie

    Visa Gold:
    - konkurencyjna cena z tytuułu wydania karty
    - darmowe transakcje bezgotówkowe w kraju i zagranicą
    - usługi dodatkowe,
    - pakiet ubezpieczeniowy
    - darmowy kredyt nawet do 55 dni

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-20 10:14:56
    Temat: Re: Promocja kart Visa Clasic i Gold w Nordea
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "kamil.ostrowski" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:04052012024056@polnews...
    > Nie zgadzam się z przedmówcami - moim zdaniem jak i wielu moich znajomych

    > to karty markowe jak najbardziej.

    A może byś tak napisał, że tam pracujesz zamiast wypisywać peany "anonimowo"
    ;-)))))

    inetnum: 195.94.219.64 - 195.94.219.127
    netname: NORDEA-PL
    descr: Nordea Bank Polska S.A.
    country: PL
    admin-c: WM232-RIPE
    tech-c: ITP3-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: AS8246-MNT
    changed: m...@i...pl 20020423
    source: RIPE

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-20 10:21:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kamil.ostrowski <k...@g...pl> wrote:
    > Visa Classic:
    > - aktualnie bez opłaty za wudanie
    > - można wybrać opcję w której Bank nie bedzie pobierał opłat od
> [...]

    Jeszcze ktos pomysli, ze to karta kredytowa, a trzeba ja splacic do 15go
    kazdego miesiaca.
    Ubezpieczenie troche drogie - 2 zl. Za 55 zl mozna miec bez laski normalna
    karte kredytowa. A za 17 zl z 1% prowizja - to sie schowajcie - skoro juz
    praktycznie wszyscy od tego odeszli. No moze jak ktos chce...

    > Visa Gold:
    > - konkurencyjna cena z tytuułu wydania karty
    > - darmowe transakcje bezgotówkowe w kraju i zagranicą
> [...]

    Jaki tam kredyt..
    co jeszcze widzimy - oplate za zastrzezenie jak ja nam ukradna? A to legalne
    jest?
    Pakiet ubezpieczen - za te cene wolalbym jednak KK zlota...

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-20 10:21:49
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > A może byś tak napisał, że tam pracujesz zamiast wypisywać peany
    "anonimowo"
    > ;-)))))
    >
    > inetnum: 195.94.219.64 - 195.94.219.127
    > netname: NORDEA-PL

    Rece opadaja... to sie nazywa kurestwo. Jezeli tam maja taki poziom
    pracowników to trzeba sie trzymać jak najdalej od tego banku.

  • 5. Data: 2004-05-20 10:24:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Rece opadaja... to sie nazywa kurestwo. Jezeli tam maja taki poziom
    > pracowników to trzeba sie trzymać jak najdalej od tego banku.

    Jakby mi mój pracownik taki numer wyciął, to został by pogoniony dość
    szybko - za głupotę i nieudolność.

  • 6. Data: 2004-05-20 11:05:43
    Od: "badam" <b...@c...pl>

    > Jakby mi mój pracownik taki numer wyciął, to został by pogoniony dość
    > szybko - za głupotę i nieudolność.

    a nie za nieetyczny marketing ???

    Wszystko jakieś takieś umowne dzisiaj... (((

    badam

  • 7. Data: 2004-05-20 11:48:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a nie za nieetyczny marketing ???

    Też ;-))) Generalnie - za całokształt ;-)))

  • 8. Data: 2004-05-20 11:56:07
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

> [...]
    > wiadomości news:04052012024056@polnews...
    > są
    >
    > A może byś tak napisał, że tam pracujesz zamiast wypisywać peany

    Ha, ha, ha,
    nieźle Glenn ;-)
    Nie ma to jak uprawiać beznadziejny ukryty marketing.
    Swoja drogą chłopak mógł się bardziej postarać.
    pozdro,
    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-20 11:58:38
    Od: "badam" <b...@c...pl>

    > Też ;-))) Generalnie - za całokształt ;-)))

    Generalnie gratuluję spostrzegawczości i czujności.
    Myślałem tylko, że na grupie jest mniej osób jakby to powiedzieć...
    zaangażowanych ?

    badam

  • 10. Data: 2004-05-20 12:07:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Generalnie gratuluję spostrzegawczości i czujności.
    > Myślałem tylko, że na grupie jest mniej osób jakby to powiedzieć...
    > zaangażowanych ?

    Podejrzewam, że jest sporo "zaangażowanych" ;-))) Tylko niektórzy są mało
    sprytni ;-))) Co do tego posta - miałam nie sprawdzać IP, ale styl
    wypowiedzi jakoś tak mi się nie spodobał ;-)))))))