  • 1. Data: 2004-05-20 10:02:23
    Temat: CC-Bak i PTF???
    Od: "JD" <j...@w...pl>

    Mam zaciagniety kredyt hipoteczny przez posrednika - PTF. Ostatnio PTF
    zaproponowal mi splate kredytu zaciagajac inny na atrakcyjkniejszych warunkach
    w CC-Banku. Moje pytanie: czy ktos moze mi cos wiecej powiedziac na temat tego
    banku? Jedyne informacje jakie zdobylem to z tej stronki www.cc-bank.pl. Troche
    za malo jak dla mnie.
    Oferta jest na tyle atrakcyjna ze az sie boje :)

    Pozdrawiam
    J_D

  • 2. Data: 2004-05-20 10:13:06
    Temat: Re: CC-Bak i PTF???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JD <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > tej stronki www.cc-bank.pl. Troche za malo jak dla mnie.
    > Oferta jest na tyle atrakcyjna ze az sie boje :)

    Spokojnie.
    CC Bank jest nowym pomiotem w Polsce, ale to calkiem duzy bank w Niemczech.
    Nie masz sie co obawiac. P.S. To bank glownie samochodowy.
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-24 07:14:45
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 20 May 2004 12:13:06 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Spokojnie.
    >CC Bank jest nowym pomiotem w Polsce,

    Ładnie to tak się wyrażać o dużym niemieckim banku? :)))

    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 4. Data: 2004-05-24 07:19:56
    Od: "Qba" <r...@g...pl>

    CC Bank i PTF należą obecnie do grupy Santander - banku z pierwszej dziesiątki
    największych banków w Europie. Czy to wystarczająca rekomendacja?
    Ciężko powiedzieć - niby Dominet jest w sporej części własnością Merill Lynch,
    a jakoś trudno mieć do nich zaufanie...
    Pozdro ;)