  • 1. Data: 2006-02-26 11:20:28
    Temat: Problemy z dostepem do konta Nordea
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    Witam,
    Czy ktos z obecnych na tej grupie ma moze wlasnie problem z dostepem do
    konta w banku Nordea przez internet? Mam konto firmowe w Nordei i od piatku
    problemy :(. W piatek dalo sie zalogowac, ale nie dawalo sie zrobic
    przelewu, natomiast dzisiaj nie moge sie juz zalogowac :(. Infolinia
    operacyjna ma podobno dzialac 24 godziny na dobe, tymczasem nagrana jest
    tylko informacja ze nikogo nie ma. Ten bank to jest jakas porazka!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-26 11:29:02
    Temat: Re: Problemy z dostepem do konta Nordea
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Joan <s...@v...pl> wrote:
    > Mam konto firmowe w Nordei i od piatku problemy :(. W piatek dalo sie
    > zalogowac, ale nie dawalo sie zrobic przelewu, natomiast dzisiaj nie
    > moge sie juz zalogowac :(.

    No ja się dziś zalogowałem, ale próbowałem wejść w historię rachunku to
    już się nie dało.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 3. Data: 2006-02-26 11:35:44
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > No ja się dziś zalogowałem, ale próbowałem wejść w historię rachunku to
    > już się nie dało.
    >
    > --
    > Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info

    No to i tak dobrze. Jak sprawdzalem czy da sie zalogowac, to odpowiedz przy
    podaniu numeru identyfikacyjnego byla taka jak przy podaniu losowego ciagu
    cyfr :(
    Mam nadzieje, ze nie zniknie mi kasa z konta :(( Nie mowiac o tym, ze
    wlasnie mi sie nie udalo zrobic waznego przelewu.

    A co do infolinii operacyjnej, wzruszajaca jest informacja z pierwszej

  • 4. Data: 2006-02-27 07:16:55
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Joan napisał(a):

    > A co do infolinii operacyjnej, wzruszajaca jest informacja z pierwszej

    Jeżeli chodzi o infolinię Nordei to wg moich doświadczen jest jedna z
    najlepszych infolinii jeżeli chodzi o kompetencje pracowników.

    Ale ogromnym minusem jest, że jest "czynna" od poniedziałku do piątku od
    8.00 - 22.00

    Przemek