  • 1. Data: 2006-02-25 11:38:12
    Temat: [BGZ] kredyt studencki a utrzymywanie konta
    Od: Michal JJ M <p...@...pl>

    witam,
    moja znajoma ma nastepujacy problem: posiada kredyt studencki w BGZ -
    juz skonczyla brac a zaczyna splacac i chciala zlikwidowac konto
    osobiste w BGZ (bo ma wspolne z mezem w innym banku) ale okazuje sie ze
    BGZ nie pozwala jej zamknac tego konta gdyz ono jest niby potrzebne do
    splacania kredytu studenckiego! czy to naprawde mozliwe i jak da sie
    zlikwidowac to konto?

    ja mialem kredyt studencki w PEKAO SA i o ile pamietam (skonczylem
    splacac 2-3 lata temu) konto osobiste w tym banku zlikwidowalem a kredyt
    spalcalem przelewami z mBanku na specjalne konto w PEKAO i zdjae sie ze
    moj znajomy to samo zrobil z kredytem w PKO BP - BGZ jest inny?
    pozdrawiam,
    michal m

  • 2. Data: 2006-02-25 13:18:33
    Temat: Re: [BGZ] kredyt studencki a utrzymywanie konta
    Od: PiotrekS <C...@C...PL>

    On Sat, 25 Feb 2006 12:38:12 +0100, Michal JJ M <p...@...pl> wrote:

> [...]
    >BGZ nie pozwala jej zamknac tego konta gdyz ono jest niby potrzebne do
    >splacania kredytu studenckiego! czy to naprawde mozliwe i jak da sie

    Da się zachodzisz likwidujesz konto integrum, otwierasz konto avista
    (podpinasz te konto do kredytu, oczywiście któryś z pracowników to
    robi) i masz zakmnięty rachunek.
    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://www.cerbermail.com/?moon4rTySI zmień .pl na .com

  • 3. Data: 2006-02-27 14:05:32
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Da się zachodzisz likwidujesz konto integrum, otwierasz konto avista
    > (podpinasz te konto do kredytu, oczywiście któryś z pracowników to
    > robi) i masz zakmnięty rachunek.

    a w wersji "user friendly" jak zabrzmi ten przepis?

  • 4. Data: 2006-02-28 14:22:32
    Od: PiotrekS <C...@C...PL>

    On Mon, 27 Feb 2006 15:05:32 +0100, Michal M JJ <w...@...pl> wrote:

    >a w wersji "user friendly" jak zabrzmi ten przepis?

    Nie wiem za bardzo o co ci chodzi z ta werjsą ale jest tak jak
    napisałem likwidujesz rachunek integrum zakładasz avista złotówkowy
    (robisz przelewy na ten rachunek i z tego wlaśnie rachunku są spłacane
    raty kredytu)