  • Data: 2002-07-23 12:20:23
    Temat: Pranie pieniedzy;)
    Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie bardzo wiedzilam na jaka grupe napisac z moim problemem, ale doszlam do
    wniosku, ze tutaj ludzie znaja sie na pieniadzach byc moze bardziej niz
    gdzie indziej, stad tez ten post.

    Otoz wypralam wczoraj 400PLN w pralce. Z wirowaniem Musze przyznac ze
    wygladaja bez zarzutu - czyste i nawet niesprane, fakura tez sie zachowala.
    Ale czy beda swiecic w ultrafiolecie? Czy moze sie tak zdarzyc, ze w sklepie
    czy banku odmowia mi przyjecia, albo co gorzej zabiora tak jak sie dzieje z
    falszywymi pieniedzmi?
    Dzwonilam do NBP, pani telefonistka powiedzila, ze moga mi wyplacic 50%!!!!!
    No ja rozumiem, jesli pieniadz jest niekompletny i uszkodzony, ale moj taki
    nie jest. Boje sie isc do banku, czy na poczte, bo jeszcze mi skonfiskuja i
    beda chcieli spisywac protokol itp.

    Czy moje obawy sa niesluszne?

    Dziekuje, Ania