  • Data: 2002-07-23 14:06:51
    Temat: Re: Pranie pieniedzy;)
    Od: "Canapca" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otoz wypralam wczoraj 400PLN w pralce. Z wirowaniem
    pranie brudnych pieniedzy jest w polsce kralane - nawet bardzo (o:

    > wygladaja bez zarzutu - czyste i nawet niesprane, fakura tez sie
    zachowala.
    > Ale czy beda swiecic w ultrafiolecie?
    jezeli pralas bez wybielacza to powinny swiecic

    > czy banku odmowia mi przyjecia, albo co gorzej zabiora tak jak sie dzieje
    > z falszywymi pieniedzmi?
    > Dzwonilam do NBP, pani telefonistka powiedzila, ze moga mi wyplacic
    50%!!!!!

    jezeli banktot jest kompletny (tzn. masz wszystkie czesci) wymienia ci na
    taki sam ale nie popsuty. najwazniejsze zeby na banknocie byly oba numery
    seryjne. na dodatek mozesz isc z tym do dowolnego banku, powinni wymienic.

    > Czy moje obawy sa niesluszne?
    twoje obawy sa o tyle sluszne ze pan/pani w banku na pewno cos namota,
    poprzekreca i wogle wyjdzie na twoja niekorzysc

    > Dziekuje, Ania

    Prosze, Maciek