  • Data: 2002-07-23 17:35:36
    Temat: Re: Pranie pieniedzy;)
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Gargantua" <a...@p...onet.pl>

    > Otoz wypralam wczoraj 400PLN w pralce. Z wirowaniem Musze przyznac
    ze
    > wygladaja bez zarzutu - czyste i nawet niesprane, fakura tez sie
    zachowala.
    > Ale czy beda swiecic w ultrafiolecie? Czy moze sie tak zdarzyc, ze w
    sklepie
    > czy banku odmowia mi przyjecia, albo co gorzej zabiora tak jak sie
    dzieje z
    > falszywymi pieniedzmi?

    Mnie też się zdarzyło wyprać w chwilę po pobraniu z bankomatu.
    Następnego dnia poszedłem do banku - do którego należał bankomat,
    pokazałem im karteczkę, że to forsa od nich i poprosiłem by sprawdzili,
    czy się dobrze wyprały. Pani kasjerka obejrzała, wsadziła pod lampę UV
    i powiedziała że bardzo dobrze i są jak nowe.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Zanim zaczniesz swoj dzien... >>> http://link.interia.pl/f1628