  • 11. Data: 2008-05-26 20:33:52
    Temat: Re: Polbank24 - porażka
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    > przelicznikow lepszych nie widziałem :)

    Kolejny przelicznik, tym razem GBP:

    Data transakcji: 24.05.2008
    Data księgowania: 26.05.2008
    1gbp = 4,2842pln

    Dla porównania kurs mBankowy: 4.3353

    --
    Sinus

  • 12. Data: 2008-05-29 05:27:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To nie lipa, lecz wielkie greckie g....... .
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-05-30 21:21:39
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 May 2008 20:33:52 +0000, Sinus napisał(a):

    > Kolejny przelicznik, tym razem GBP:
    >
    > Data transakcji: 24.05.2008
    > Data księgowania: 26.05.2008
    > 1gbp = 4,2842pln
    >
    > Dla porównania kurs mBankowy: 4.3353

    Przeliczniki są chyba najlepsze w .pl no i karta debetową można płacić w
    sieci, ale cała reszta potrafi skutecznie zniechęcić do używania.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-05-30 23:09:07
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Maverick wrote:

    > masz dwa komputery na ktorych mozesz miec certyfikat - i tylko z tych
    > dwoch mozesz cokolwiek zrobic

    Serio tak? Przecież to kpina. Nie mogę zatem pojechać na wakacje i z
    kafejki wykonać spłaty karty kredytowej lub innego nagłego przelewu? ROTFL

    Funkcjonalność pełną gębą. Myślałem, że felerność Polbanku online polega
    na ślamazarności i awaryjności, ale widzę, że to raczej kwestia
    systemowa ;-)

    --

    Pozdrowienia