  • 1. Data: 2010-05-05 17:03:22
    Temat: Polbank - znikające jednogroszówki
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Od niedawna jestem posiadaczem sześciu kont mocnooszczędzających w Polbanku.
    Na jednym - drobniuśki zaskórniaczek, na pozostałych pięciu - jeszcze
    drobniejsze drobiazgi, każdy równy minimalnej kwocie, która da w odsetkach (po
    zaokrągleniu) akurat 1gr. począwszy od pierwszego dnia od ulokowania
    pieniążków. ;-) (w dniu matury z matematyki każdy zainteresowany na pewno bez
    problemu znajdzie tę kwotę: 33 z groszami). Wpłata i zaksięgowanie nastąpiło
    wczoraj. A dziś małe ździwko: nie na wszystkich pięciu mocnooszczędzających
    został zaksięgowany wspominany 1 grosz. :))) Ciekawe dlaczego? Mam nadzieję,
    że to nie odpowiedzialny za księgowanie moich grosików pracownik banku zginął
    dziś w Grecji w podpalonym banku... ;-)

  • 2. Data: 2010-05-05 20:23:59
    Temat: Re: Polbank - znikające jednogroszówki
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >Mam nadzieję,
    > że to nie odpowiedzialny za księgowanie moich grosików pracownik banku
    > zginął
    > dziś w Grecji w podpalonym banku... ;-)

    Miało być śmieszne ??

  • 3. Data: 2010-05-05 23:10:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-05 19:03, a...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > że to nie odpowiedzialny za księgowanie moich grosików pracownik banku zginął

    Czyżby Polbank EFG został podpalony? Chyba nie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-05-06 06:03:11
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

> [...]
    > że to nie odpowiedzialny za księgowanie moich grosików pracownik banku zginął

    Ba, Portugalski bank o nazwie Zmyllennium też ma podobnie - zaokrąglenia
    z lokat (standardowych) rozlicza jak chce - jedne zaokrąglają w górę,
    inne w dół...
    Teraz wiem dlaczego - bo Portugalia idzie w ślady Grecji :)