  • 1. Data: 2007-04-18 16:39:24
    Temat: Kredyt na działkę rekreacyjną
    Od: "Laik" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy istnieje możliwośc zaciągniecia kredytu hipotecznego na działkę
    rekreacyja z możliwością zabudowy ? Czy ktoś zna bank udzielający takich
    kredytó czy też musze sie kontaktować z doradcą kredytowym? Do nich jestem
    zniechęcony bo do Expandera musiałem się umawiać 4 razy jak się dowiedzieli
    ze chce tylko 50 tysięcy na działkę budowlaną przyczać, więc jak powiem że
    na rekreacyją to pewnie skuteczność będzie podobna ;)

    pozdr.
    Michal
    --
    www.turbopm.pl