  • 21. Data: 2008-09-17 09:49:26
    Temat: Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Mon, 01 Sep 2008 13:29:20 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "krzysztofsf"
    > d...@k...goo
    glegroups.com

> [...]
    > obowiązki. :) A że za moralność, za ,,postawy ducha'', za sumienność czy
    > obowiązkowość odpowiadają duchowni (księża, zakonnice i zakonnicy, czy
    > choćby katecheci) twierdzę, że ten olewający styl życia bierze swój
    > początek w nauce DżejPiTu. ;)
    >
    > Oczywiście (jak mawiał psycholog Grzegorz Zalewski) inteligentny
    > człowiek dostosowuje się do sytuacji i czerpie korzyści, tak więc i ja
    > czerpię -- nie można ściągać podatków dowolnie długo wstecz, więc
    > olewający stosunek urzędników wyjdzie mi na dobre, jako ze ileśtam lat
    > niepłacenia musi wchłonąć przedawnienie. :)

    Pociesz sie ze zima idzie. Zwiekszy sie popyt na artykuly rozgrzewajace a
    wtedy nawet krach swiatowej finansiery nam nie grozny. ;)

    Pobank jeszcze nie odpisal.

    --
    www.unix.pl/p7

  • 22. Data: 2008-11-12 19:30:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "p7nntp" p...@g...pl

    > Pociesz sie ze zima idzie. Zwiekszy sie popyt na artykuly rozgrzewajace a
    > wtedy nawet krach swiatowej finansiery nam nie grozny. ;)

    W Białymstoku przemycono kiedyś informację co do tego (o tym?),
    ile się przepija w pyfku. Podano najpierw, że od każdej butelczyny
    ZOO otrzyma ileś groszy, a później (po paru miesiącach) podano, ile
    w ten sposób ZOO otrzymało mln... Podziwiać można społeczników ;)
    chlających i opłacających (tym piciem) akcyzę... ;)

    Nie pamiętam, czy białostockie żubry otrzymały tylko od żubra,
    czy od wszelkiego pitego tu oficjalnie piwa...

    > Pobank jeszcze nie odpisal.

    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'