  • 1. Data: 2008-07-29 14:05:17
    Temat: Przelew w rublach białoruskich - jak?
    Od: "diok" <d...@d...pl>

    Witam,

    Mam konto w mBanku i niestety nie mam możliwości wykonania przelewu w
    rublach białoruskich.
    Czy ktoś może mi napisać który bank w Polsce świadczy takie usługi? Jak
    zrobić taki przelew na konto w banku białoruskim ale koniecznie w rublach
    białoruskich?

    Pozdrawiam serdecznie,
    diok

  • 2. Data: 2008-07-30 09:16:19
    Temat: Re: Przelew w rublach białoruskich - jak?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "diok" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś może mi napisać który bank w Polsce świadczy takie usługi? Jak
    > zrobić taki przelew na konto w banku białoruskim ale koniecznie w rublach
    > białoruskich?

    Prawie na pewno żaden z polskich banków nie obsługuje tej waluty. Po
    informacje zadzwoniłbym do ambsady albo konsulatu białoruskiego.

    marekz

  • 3. Data: 2008-07-30 10:16:07
    Od: "diok" <d...@d...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Prawie na pewno żaden z polskich banków nie obsługuje tej waluty. Po
    > informacje zadzwoniłbym do ambsady albo konsulatu białoruskiego.

    Jestem po rozmowie z ambasadą - odesłali mnie do przedstawicielstwa Banku
    Białoruskiego w Polsce.
    Bank Białoruski twierdzi, że nie ma takiej możliwości...
    Euro, USD, PLN tak, ale BYR nie.

    Dzięki za podpowiedź, teraz wiem na czym stoję;)

    Pozdrawiam,
    diok

  • 4. Data: 2008-07-30 10:18:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > Bank Białoruski twierdzi, że nie ma takiej możliwości...
    > Euro, USD, PLN tak, ale BYR nie.
    >
    > Dzięki za podpowiedź, teraz wiem na czym stoję;)

    Wiem, że *chyba* z litewskich i łotewskich banków można dokonac przelewu w
    BYR.

    Niestety nie mam tam rachunku aby to sprawdzić. Niemniej jednak jeśli to
    jakoś bardzo ważne, możesz posunąć się do otwarcia tam rachunku.

    marekz