  • 11. Data: 2008-05-29 06:34:55
    Temat: Re: Polbank kredyt bezpieczny - narzucane ubezpieczenie.
    Od: Pete <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > do niej mowi przez telefon.
    > Przy wizycie w oddziale okazalo sie jednak podobnie jak u twojej
    > kolezanki, ze nie ma zadnych drukow, a te druki, ktorymi dysponowala w
    > odpowiedzi na moje pytanie telefoniczne o "formularz do rezygnacji z
    > ubezpieczenia kredytu bezpiecznego" to po prostu ta sama informacja,
    > ktora otrzymalem z wyciagiem - powiadomienie o planowanym wprowadzeniu
    > ubezpieczenia i nowa tabela oprocentowania.
    > Pocieszyla mnie za to, iz watpi, zeby ubezpieczenie bylo wlaczane z
    > automatu i ze infolinia zapewne rowniez plotla - no i...dowiadywac sie

    _Wydaje_ mi się, że żaden bank nie może sprzedać klientowi produktu bez
    jego wyraźnej dyspozycji. I, o ile nie ma jakiegoś puntu w umowie
    kredytu, jest to absolutnie niedozwolone.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2008-05-29 06:58:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 08:34, Pete <n...@n...com> wrote:

    > _Wydaje_ mi się, że żaden bank nie może sprzedać klientowi produktu bez
    > jego wyraźnej dyspozycji. I, o ile nie ma jakiegoś puntu w umowie
    > kredytu, jest to absolutnie niedozwolone.

    mam doswiadczenia z platnymi ubezpieczeniami przy KK w innych bankach,
    ktore mozna bylo wylaczyc wylacznie przez infolinie, mimo, ze
    zamawiajac karte i podpisujac umowe przy jej odbiorze, deklarowalo sie
    brak platnych ubezpieczen. Wole miec to z glowy "rezygnowac" w jakims
    niewygodnym dla siebie momencie.

  • 13. Data: 2008-05-29 18:59:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > zamawiajac karte i podpisujac umowe przy jej odbiorze, deklarowalo sie
    > brak platnych ubezpieczen. Wole miec to z glowy "rezygnowac" w jakims

    To było możliwe kiedyś. AFAIK od jakiegoś czasu takie postępowanie jest
    zabronione.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2008-05-30 05:49:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 20:59, Pete <n...@n...com> wrote:

    > To było możliwe kiedyś. AFAIK od jakiegoś czasu takie postępowanie jest
    > zabronione.

    Czy to oznacza, ze jesli podniose limit na KK BZWBK, nie bede musial
    ponownie wylaczac poprzez infolinie platnego ubezpieczenia, ktore
    zwykle wtedy sami wlaczaja ?