  • 1. Data: 2003-11-10 17:30:47
    Temat: Pekao24?
    Od: rek <a...@n...dole.posta.com>

    Przepraszam, ale skonczyla mi sie ciepliwosc do przegladania strony
    Pekao SA. Pytania mam nastepujace:

    1. Czy uruchomienie Pekao24 jest platne czy bezplatne?
    2. Po uruchomieniu Pekao24 chcialbym zdefiniowac kilka kont, na ktore
    chcialbym robic przelewy SMSem lub dzwoniac na bezplatna info-linie.
    Rozumiem, ze przy SMSach ponosze tylko koszt SMSa a przy info-linii
    koszt="0"?

    --
    arekrMALPAxl.wp.pl
    Clie SJ22 + 6310i

  • 2. Data: 2003-11-10 19:27:09
    Temat: Re: Pekao24?
    Od: Marek Madej <m...@W...interia.I-TO.pl>

    rek wrote:

    > Przepraszam, ale skonczyla mi sie ciepliwosc do przegladania strony
    > Pekao SA. Pytania mam nastepujace:
    >
    > 1. Czy uruchomienie Pekao24 jest platne czy bezplatne?

    Bezpłatne - wystarczy że złożysz odpowiednią dyspozycję na odpowiednim
    formularzu. Od 6.11 dostępne bezpłatnie również dla rachunków firmowych.

    Tak i tak.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2003-11-11 21:18:32
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@W...interia.I-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:boooql$bb6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bezpłatne - wystarczy że złożysz odpowiednią dyspozycję na odpowiednim
    > formularzu. Od 6.11 dostępne bezpłatnie również dla rachunków firmowych.

    warto dodac, ze obydwa wnioski nalezy zlozyc w oddziale macierzystym banku.
    potem mozna dzialac telefonicznie.
    usluga dla konta osobistego jest przyznawana automatycznie wraz ze zmiana
    systemu w ktorym pracuje dany oddzial. wtedy automatycznie wysylany jest
    pin, wzor umowy i numer klienta, oraz karta kodow.
    do rachunku firmowego trzeba samemu poprosic o odpowiedni wniosek.
    Sebastian