  • 1. Data: 2003-09-15 12:02:44
    Temat: PRZYGODY Z PRZYZNANIEM KARTY KREDYTOWEJ W MBANKU
    Od: "Witold Domienik" <v...@w...pl>

    Złożyłem wniosek o przeniesie karty kredytowej w mBanku.
    Zrezygnowałem z karty w BZ WBK, mBank rozpatrzył mój wniosek pozytywnie.
    Poszedłem na spotkanie z ich agentem, żeby podpisać wniosek i tam dopiero
    zauważyłem, że podczas wypełniania wniosku internetowego musiałem
    (prawdopodobnie) przeoczyć opcję ubezpieczenia kredytu (credit shield),
    który domyślnie jest zaznaczona. W związku z tym agent zaoferował się, że
    wypisze papierowy wniosek z odznaczoną ta opcją. W ten sposób został złożony
    drugi wniosek, który tym razem został odrzucony...
    Jak mi wyjaśniał operator mBanku drugi wniosek został odrzucony "z urzędu",
    gdyż pierwszy "wisiał" jako aktywny.
    Agent obiecał to wyjaśnić, ale już się ze mną nie skonatkował. A operatorzy
    mBanku mają tylko jedną radę: złożyć nowy wniosek. Oczywiście tym razem jest
    to zwykły wniosek (karty kredytowej nie mogę przenieść, bo już jej nie
    mam...) i procedura wypełniania wniosku odrzuca mi go na etapie
    kalkulatora... Dla ułatwienia dodam, że mam w mBanku kredyt odnawialny.
    Uff... To by było tyle moich przykrych przygód z mBankiem.
    Generalnie jestem z nich zadowolony, ale to się stało zdecydowanie mi się
    NIE PODOBA.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-09-15 12:38:59
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > Złożyłem wniosek o przeniesie karty kredytowej w mBanku.

    Błąd!!!

    Karta jest kiepskiej jakości. Złażą z niej nadruki, zwłaszcza zdjęcie.

    Na pierwszej padło mi po dniu noszenia, po reklamacji dali mi kartę podobno
    zabezpieczoną przed ścieraniem.

    Na nowej karcie po tygodniu jest to samo - znaczy: poprawili się o tydzień. A
    gdzie następnych 155 tygodni (karta jest na trzy lata)?

    Pozdrawiam.

    PS.: A jak sprawowała się z KK BZWBK?

  • 3. Data: 2003-09-15 12:39:07
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

  • 4. Data: 2003-09-15 12:52:24
    Od: "Witold Domienik" <v...@w...pl>

    Wizualnie bardzo ładna i trwała. Niestety jeśli chodzi o oprocentowanie, to
    w mBanku jest dużo atrakcyjniejsze.

  • 5. Data: 2003-09-15 13:09:38
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk49pb$59s$...@f...man.torun.pl,
    Witold Domienik <v...@w...pl>:

> [...]
    > tym agent zaoferował się, że wypisze papierowy wniosek z odznaczoną
    > ta opcją. W ten sposób został złożony drugi wniosek, który tym razem

    Blad!
    Z tego ubezpieczenia mogles w kazdej chwili bezplatnie zrezygnowac dzwoniac
    na mLinie juz po przyznaniu karty.
    No ale musztarda po obiedzie :(

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-15 13:17:25
    Od: "Witold Domienik" <v...@w...pl>

    No niestety musztarda po obiedzie.
    Wysłałem im pisemną reklamację - zobaczymy co będzie. Choć tu pewnie
    popełniłem następny błąd - nie wysłałem poleconym...

  • 7. Data: 2003-09-15 19:52:19
    Od: "Maciej Maciejewski" <m...@p...pl>

    On Mon, 15 Sep 2003 14:52:24 +0200, Witold Domienik wrote:

> [...]

    Ja mam Silvera z Citibanku i naprawde jestem zadowolony
    KK warta zainteresowania

    Maciej

  • 8. Data: 2003-09-16 06:38:48
    Od: "Sloniu" <e...@s...precz.pf.pl>

    Użytkownik "Maciej Maciejewski" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2003.09.15.19.52.19.222592@pf.pl...
    > On Mon, 15 Sep 2003 14:52:24 +0200, Witold Domienik wrote:

    > Ja mam Silvera z Citibanku i naprawde jestem zadowolony
    > KK warta zainteresowania

    To chyba nalezysz do nielicznego grona zadowolonych klientow tego banku ;)
    Ja robilem 3 podejscia i za kazdym razem zostalem 'nabity w butelke'.
    Zreszta na grupie tez bylo niemalo uwag krytycznych.

    --
    Pzdr
    Sloniu

  • 9. Data: 2003-09-16 10:47:52
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Sloniu <e...@s...precz.pf.pl> napisał(a) w artykule
    <3...@n...vogel.pl>...

    > To chyba nalezysz do nielicznego grona zadowolonych klientow tego banku
    ;)

    A może jednak pracowników? :)

    P.

  • 10. Data: 2003-09-16 17:15:51
    Od: "m23m" <m...@W...pl>

    > To chyba nalezysz do nielicznego grona zadowolonych klientow tego banku ;)
    > Ja robilem 3 podejscia i za kazdym razem zostalem 'nabity w butelke'.
    > Zreszta na grupie tez bylo niemalo uwag krytycznych.

    To fakt. Ja też występowałem o Silvera 3 razy (w tym 2 razy... namówiony przez
    pracownika CitiBanku). I co? Bez skutku, w dodatku nawet nie wiadomo czemu -
    "bank nie musi uzasadniać swojej decyzji"... :-(
    Zdolność kredytową miałem w końcu chyba nie najgorszą, bo niedługo potem (przy
    zupełnie niezmienionych dochodach) uzyskałem w innym banku lepsze (pod
    względem koloru i limitu) karty... :-)

    m23m