  • 1. Data: 2003-09-15 06:46:14
    Temat: konto firmowe: Inteligo czy mBank
    Od: "JoGi" <z...@p...onet.pl>

    witam,
    jak w tytule?

    który lepszy dla maaaaaałej firmy???

    Dzięki!!

  • 2. Data: 2003-09-15 07:23:40
    Temat: Re: konto firmowe: Inteligo czy mBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JoGi wrote:
    > witam,
    > jak w tytule?
    >
    > który lepszy dla maaaaaałej firmy???

    Kocham takie pytania. A moze cos wiecej - chociazby czt bedziesz wplacal na
    to konto gotowke, czy wszystko bedzie szlo przelewami.
    Czy cennik obu kont znasz?

  • 3. Data: 2003-09-15 07:55:44
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > Kocham takie pytania. A moze cos wiecej - chociazby czt bedziesz wplacal na
    > to konto gotowke, czy wszystko bedzie szlo przelewami.
    > Czy cennik obu kont znasz?

    Rzeczywiście poszedłem na łatwiznę...
    wpłata gotówki przede wszystkim
    cennik znam....
    bankomat mam w swoim mieście PKO BP...

    przemawiam się za mBankiem (bo brak opłat), ale....
    pomimo opłat w Inteligo widzę je w coraz różowszym świetle...

    Czy można odliczyć koszty opłat bankowych???

    JoGi

  • 4. Data: 2003-09-15 08:01:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Rzeczywiście poszedłem na łatwiznę...
    > wpłata gotówki przede wszystkim
    > cennik znam....
    > bankomat mam w swoim mieście PKO BP...

    No to Inteligo :)

    > przemawiam się za mBankiem (bo brak opłat), ale....
    > pomimo opłat w Inteligo widzę je w coraz różowszym świetle...

    Jesli bedziesz robil duzo przelewow to mozesz zalozyc mBank lub VWBank
    direct - oszczedzisz na ZUSach (zglaszasz dodatkowe konto do USu)

    > Czy można odliczyć koszty opłat bankowych???

    tak

  • 5. Data: 2003-09-15 08:04:09
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > Użytkownik wrote:
    > Jesli bedziesz robil duzo przelewow to mozesz zalozyc mBank lub VWBank
    > direct - oszczedzisz na ZUSach (zglaszasz dodatkowe konto do USu)

    Co masz na myśli dużo przelewów - jednynie do ZUS i US...
    czy to dużo???

    JoGi

  • 6. Data: 2003-09-15 08:08:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Co masz na myśli dużo przelewów - jednynie do ZUS i US...
    > czy to dużo???

    Malo, ale w Inteligo sa odpowiednio platne

  • 7. Data: 2003-09-15 08:10:15
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > Malo, ale w Inteligo sa odpowiednio platne

    Zgadza się, ale tak sobie myślę, że wpłata gotówki....
    bez prowizji to rekopensuje...

    z drugiej strony....jednak...
    ;-)

    JoGi

  • 8. Data: 2003-09-15 08:11:29
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    Raczej nie chodzi mi o koszta...

    ale raczej o jakość usług...
    bez problemowość... i ...szybkość

    JoGi

    ps. jak działa Inteligo wraz z PKO BP (czy to przypomina "Stary" poko bp???)

  • 9. Data: 2003-09-15 08:20:30
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    "...bankomat mam w swoim mieście PKO BP..."

    i co z tego jeżeli wypłacasz z konta firmowego Inteligo w bankomacie PKO BP
    i tak biorą 4.50 jak z każdego innego bankomatu :(

    zus 2.99 i przelewy 1.49 to już za dużo troche
    i za prowadzenie konta 3.99

    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html

    mbank euronet za 2 zł ale karta 3.50 miesięcznie
    prowadzenie konta 0 zł, zus 0 przelewy 1 zyl

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#mbizn
    es

    jeden mały myk dla inteligo to że można zrobic potwierdzenie wplaty w pdf-ie
    łatwo wysłać meilem czy druknąć no i ostatnio wprowadzone wysyłanie
    potwierdzenia na fax...

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ katalog turystyczny: www.letniewakacje.pl ]
    [ poligrafia i strony www: www.ope.pl ]

  • 10. Data: 2003-09-15 08:25:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bk3rli$pl4$1@news.onet.pl...

    > No to Inteligo :)

    Pamiętaj o tym, że wypłaty kartą firmową nawet z bankomatów PKO są płatne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara