  • 1. Data: 2003-09-15 10:57:08
    Temat: TFI akcyjne i zrównoważone
    Od: "Rafał Jaworski" <p...@N...gazeta.pl>

    Mam do dyspozycji 12.000 na okres powiedzmy roku. Chciałbym przez ten czas
    zarobić na funduszach akcyjnych (mój wybór to jedno z trójcy: CU, PKO/CS,
    ING). Podobnie rzecz sie ma z FI zrównoważonymi. Chciałbymn od szanownych
    forumowiczów zasiegnąć informacji co do wysokości prowizji, obsługi(okienko
    kasowe, agent czy internet) i perspektyw rozwoju w "badanym okresie".
    Chciałbym również poczytać o tym jak ustalacie portfel inwestycyjny :] (jeśli
    to nie tajemnica) - ja ze swej strony dodam że lubie ryzyko (grałem już na
    kontraktach i akcjach)

    Przeczytam każdą radę i nawet reklamę TFI.
    Za wszelkie dane i porady sedeczne dzięki
    pozdrawiam
    Rafał Jaworski

  • 2. Data: 2003-09-16 07:53:28
    Temat: Re: TFI akcyjne i zrównoważone
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Rafał Jaworski" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (jeśli
    > to nie tajemnica) - ja ze swej strony dodam że lubie ryzyko (grałem już na

    W SFI mBanku masz obsługę bezprowizyjną. Zobacz jakie mają FI,
    Skoro grałeś na kontraktach, to może to Ci się bardziej opłaci, bo z
    funduszy, to wiele nie wyciągniesz przez rok.
    Pozdrawiam
    tomekk