  • 41. Data: 2020-06-26 14:31:34
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 14:20, J.F. pisze:
    > Bo to duza roznica.

    Przecież napisałem PayU

    Co to zmienia w kwestii KŁAMSTWA w systemie bankowym?

  • 42. Data: 2020-06-26 14:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2020-06-26 o 07:29, J.F. pisze:

    >Co Ty pierdolisz. Bank Millenium kłamie że pieniądze przelał 21 a w
    >rzeczywistości zrobił to 20 czerwca.

    Ale musisz sie okreslic na co sie wsciekasz, bo jesli na wszystko ...
    to kup kalasza i seria po okna, moze Ci ulzy :-)

    Jak wplacasz pieniadze do kogos i robisz to przez posrednika, jak
    jakis Pay, poczta, agencja wplat, czy nawet kasa w banku, to sie
    przyzwyczaj, ze moze byc opoznienie.
    I ze za wplate odpowiada posrednik.

    >Będzie kłamał też na inne tematy?

    Niestety. I moze nawet nie tyle klamal, co "tak mamy w komputerze".

    >Nie czytasz. BANK KŁAMIE KIEDY W RZECZYWISTOŚCI ROBI PRZELEW.

    Tam jest "Data transakcji/Data ksiegowania". Co do daty ksiegowania to
    juz widzisz - nie zaksiegowalismy pana operacji i co pan nam zrobi :-)

    Data transakcji jest istotnie ciekawa.

    Klamac nie powinni.

    >Jakoś muszę z tym żyć że w XXI wieku robi przelewy kiedy mu pasuje
    >(np.
    kiedy komputery wypoczną ;-) )

    Ano, tak sie w bankach przyjelo. Wyjatkiem przelewy szybkie i
    wewnetrzne ... ale jak widac - w Mille to jakos slabo.

    Ale ci "polece" Idee.
    Tam jest/bylo jakos tak, ze robisz przelew miedzy wlasnymi kontami,
    czy lokate zamykasz po 23:00 ... niby sie zrobilo, pieniadze sa, a
    konto jakies zablokowane.
    Dalsze operacje mozesz zrobic po 1:00 - i beda juz mialy datę
    nastepną.

    J.

  • 43. Data: 2020-06-26 14:35:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 czerwca 2020 13:48:59 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ty też nie czytasz?
    > Pieniądze dotarły do bukmachera i tego samego dnia (20 czerwca zostały
    > wydane)
    >
    > Ogarnij się człowieku.

    Czytam i wiem, o czym piszę.
    A skoro już zrobiłeś z siebie idiotę do kwadratu, to masz w nagrodę wyjaśnienie.

    Nie robiłeś "zwykłego" przelewu zlecanego w ST banku (w tym wypadku milka) - czy to
    wewnętrznego czy zewnętrznego typu elixir, a nawet express elixir czy bluemedia,
    tylko zapłaciłeś za pomocą payU czy też przelewy24.

    Dzięki temu odbiorca dostał pieniądze od razu w niedzielę. Ale nie odbyło się to za
    pomocą jednego przelewu, tylko dwóch. Uświadomisz to sobie jak obejrzysz
    potwierdzenia przelewów i sprawdzisz dane beneficjenta.

    W skrócie - był jeden przelew wewnętrzny z Twojego konta w milku na konto należące do
    payU/przelewy24 - oraz drugi, wewnętrzny w banku odbiorcy (bukmachera czy pge), z
    konta payU/przelewy24 (oczywiście innego niż to w milku, bo to w innym banku - i
    przelane też są "inne pieniądze") na rachunek odbiorcy końcowego.
    W większości banków przelewy wewnętrzne chodzą natychmiast, nawet w weekend.
    Ale w niedzielę żadne pieniądze nie zostały przelane między bankami.

    To jedno - a drugie to księgowanie przelewu przez milka.
    Regulamin, który podpisałeś, a nie przeczytałeś, wyraźnie mówi, że księgowanie odbywa
    się z datą najbliższego dnia roboczego. Niezależnie od tego, kiedy konto było
    faktycznie obciążone.

    Ogólnie to jest chyba tylko jedna sytuacja, gdy liczy się moment obciążenia konta
    źródłowego, a nie moment uznania (a nawet moment księgowania) rachunku docelowego -
    jest do przelew podatkowy.

  • 44. Data: 2020-06-26 14:42:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    pomocą jednego przelewu, tylko dwóch. Uświadomisz to sobie jak obejrzysz
    potwierdzenia przelewów i sprawdzisz dane beneficjenta.
    Obstawiam, ze nawet nie pieniądze, a "obietnicę" pieniędzy.

    [...]
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 45. Data: 2020-06-26 14:57:54
    Od: z <...@...pl>

    > Regulamin, który podpisałeś, a nie przeczytałeś, wyraźnie mówi, że księgowanie
    odbywa się z datą najbliższego dnia roboczego. Niezależnie od tego, kiedy konto było
    faktycznie obciążone.

    Ty piszesz jak jest a ja piszę że to jest w XXI wieku POPIERDOLONE.

    Tak miliony much się przyzwyczaiły że przelew TRWAAAAAAAA. ;-)
    Że od obciążenia do zapłacenia mogą minąć lataaaaa świetlneeeeeee...

    Ale przy okazji wyszło na jaw że przelew można zrobić szybko nawet gdy
    komputery bankowe ODPOOOOCZZZYYYWWWAAAJJĄĄĄĄA... (o zgrozo dzieląc go na
    dwa przelewy)

    Oraz to że system komputerowy banku za tym NIENADDDĄĄĄŻŻŻAAAA...

    Teraz wyobraź sobie firmę działającą na rynku która ma taki BURDEL.

    Jak długo pociągnie? NO JAK?

    A to wszystko ma być psipadek zaszłość, milionom much to wystarcza...

    ZAŁOŚĆ

  • 46. Data: 2020-06-26 15:00:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 14:35, J.F. pisze:
    > Ale musisz sie okreslic na co sie wsciekasz,

    A co napisałem na początku? Pamiętasz?

    Nie mogłem wydrukować potwierdzenia przelewu który został dokonany
    (sprawdziłem) bo system zrobi to następnego dnia.

    Nie przeleje bo to może być dla systemu TRUDNE.

    On nie zapisze tego w historii konta. Bo to jest jeszcze bardziej TRUDNE.

    Żałość

  • 47. Data: 2020-06-26 15:03:48
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Jak wplacasz pieniadze do kogos i robisz to przez posrednika, jak jakis
    > Pay, poczta, agencja wplat, czy nawet kasa w banku, to sie przyzwyczaj,

    Przypierdalam się do tego co jest winny. Millenium nie potrafi zapisać w
    historii wykonanego/przesłanego/dostarczonego przelwu.

    KŁAMIE że nie było przelewu a BYŁ.

    Wprowadza w błąd klienta że ma określoną kwotę na koncie bo środki nie
    zostały zablokowane.
    Nie było żadnego śladu że coś się wydarzyło.

    Jak nie potrafią zrobić tego dobrze to niech nie przelewają w niedziele
    i będzie porządek.

    Co za debile tam pracują?

  • 48. Data: 2020-06-26 15:42:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przecież napisałem PayU

    >Co to zmienia w kwestii KŁAMSTWA w systemie bankowym?

    No ale o co to wsciekanie ?

    Pieniadze mialy dotrzec szybko, dotarly szybko, bookmacher ci chyba
    pretensji nie robi, a ty jestes madrzejszy na przyszlosc.

    Ja to moge narzekac, bo 7.50 mnie to "kosztowalo".

    No i na kolejna rzecz moge narzekac - bo mi przypomniales, zeby
    reklamacje zlozyc, a milku ... nie moge znalezc.
    Nie da sie przez ST ?

    J.

  • 49. Data: 2020-06-26 15:50:27
    Od: z <...@...pl>

    Przecież napisałem że potrzebowałem potwierdzenia przelewu.
    Przez PayU tego dnia wykonałem więcej przelewów.

  • 50. Data: 2020-06-26 16:22:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 14:35, J.F. pisze:

    > Data transakcji jest istotnie ciekawa.

    A co w niej ciekawego?
    Ja mam w tym banku tylko KK i od jakiegoś czasu
    na wyciągu mam tylko datę transakcji.
    I też nie zawsze jest to data użycia karty.