  • 51. Data: 2020-06-26 16:37:05
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-06-26 o 14:35, J.F. pisze:

    >A co w niej ciekawego?
    >Ja mam w tym banku tylko KK i od jakiegoś czasu
    >na wyciągu mam tylko datę transakcji.
    >I też nie zawsze jest to data użycia karty.

    Przy KK sprawa jest z natury bardziej skomplikowana,
    ale jesli mamy przelew wewnetrzny zlecony w sobote, zrealizowany w
    sobote, to czym jest ta data transakcji ?

    J.

  • 52. Data: 2020-06-28 17:55:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 26 Jun 2020 14:42:25 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

> [...]
    za pomocą jednego przelewu, tylko dwóch. Uświadomisz to sobie jak obejrzysz
    potwierdzenia przelewów i sprawdzisz dane beneficjenta.
    >Obstawiam, ze nawet nie pieniądze, a "obietnicę" pieniędzy.

    Zgadza się, w większości przypadków odbiorca pieniądze dostanie
    później, w chwili płatności dostaje tylko info przez API pośrednika
    ile zapłacone.

    Paynow (mbank) podobno wypłaca od razu, imoje następnego dnia
    roboczego, payu i przelewy24 wg ustawień w koncie sklepu (najszybciej
    chyba następnego dnia roboczego ale można ustawić w które dni np tylko
    w poniedziałki).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?