  • 31. Data: 2020-06-25 05:45:15
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 21:01:55 +0200, z napisał(a):

    > Napisałem na przyszłość o innym dniu miesiąca.
    > Sądzisz że mogą taki numer wywinąć?

    Ale przelew w tym samym banku, czy miedzy bankami ?

    > Obecnie wywinęli taki że przelew zrealizowali 20 a w systemie jest
    > widoczny jako 21.
    > TO MA BYĆ NORMALNE?

    > To wybornie
    >
    > I że niby ja się bezpodstawnie awanturuję i mam czytać drobne druczki.
    >
    > A potem zdziwienie że mam tylko jedno konto, jeden kredyt, 0 kart.

    Moze stad probiem. Mialbys wiecej, to bys sie nie dziwil, ze przelew
    idzie 3 dni, ze transakcja karta jest rozliczana po kilku dniach, ze
    bank ma swoja date ksiegowania, cokolwiek to znaczy.

    Aczkolwiek przyznaje, ze to zachowanie milka jest wk*, i kosztowalo
    mnie 7.50 :-(

    J.

  • 32. Data: 2020-06-25 15:17:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-25 o 05:45, J.F. pisze:
    > Ale przelew w tym samym banku, czy miedzy bankami ?

    Ku....

    Pzez Pay faktura PGE. Co za różnica jaki to przelew.

    System kłamie. Stan faktyczny jest inny.

    Błahostka? Będziesz się tak tłumaczył w sądzie że to błahostka?

  • 33. Data: 2020-06-25 15:19:04
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > idzie 3 dni, ze transakcja karta jest rozliczana po kilku dniach, ze
    > bank ma swoja date ksiegowania, cokolwiek to znaczy.

    Znaczy mam się przyłączyć do milionów much? ;-)

  • 34. Data: 2020-06-26 07:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 15:19:04 +0200, z napisał(a):

    > Znaczy mam się przyłączyć do milionów much? ;-)

    Sie nie przylaczaj. Plac gotowka w kasie i nie narzekaj ze czynna do
    15-tej,
    albo na poczcie, tylko sie nie zdziw ze dotrze za pare dni.

    J.

  • 35. Data: 2020-06-26 07:29:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 15:17:59 +0200, z napisał(a):
    > Ku....
    > Pzez Pay faktura PGE. Co za różnica jaki to przelew.

    Zasadnicza !
    Zaplaciles przez jakis Pay, to niech ci Pay potwierdzi ze wplacil na
    konto odbiorcy i kiedy.
    Bankowi nic do tego !

    > System kłamie. Stan faktyczny jest inny.
    > Błahostka? Będziesz się tak tłumaczył w sądzie że to błahostka?

    Wezwiesz dyrektora banku na swiadka i niech tlumaczy, ze pieniadze
    byly na koncie odbiorcy juz w sobote, a moze nawet w piatek o 22:00,
    ale ksiegowa przychodzi do roboty w poniedzialek o 8:00 i dlatego taka
    data :-)

    J.

  • 36. Data: 2020-06-26 08:51:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 07:29, J.F. pisze:

    > Bankowi nic do tego !

    Co Ty pierdolisz. Bank Millenium kłamie że pieniądze przelał 21 a w
    rzeczywistości zrobił to 20 czerwca.

    Będzie kłamał też na inne tematy?

> [...]
    > byly na koncie odbiorcy juz w sobote, a moze nawet w piatek o 22:00,
    > ale ksiegowa przychodzi do roboty w poniedzialek o 8:00 i dlatego taka

    Nie czytasz. BANK KŁAMIE KIEDY W RZECZYWISTOŚCI ROBI PRZELEW.

    Jakoś muszę z tym żyć że w XXI wieku robi przelewy kiedy mu pasuje (np.
    kiedy komputery wypoczną ;-) ) ale KŁAMSTWO W PAIERACH podpada pod paragraf.

  • 37. Data: 2020-06-26 08:54:32
    Od: z <...@...pl>

    Mam nadzieję że nie przyjdzie Ci kiedyś walczyć a bankiem który ma w
    papierach inną datę twojej wpłaty/zaksięgowania pieniędzy niż FAKTYCZNIE
    NASTĄPIŁA.
    (nie Ty zleciłeś przelewew ale kiedy faktycznie pieniądze dotarły. W
    mordę... Muszę tłumaczyć jak dziecku bo przecież nie czytają na co
    odpowiadają) ;-)

  • 38. Data: 2020-06-26 11:02:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 czerwca 2020 08:51:28 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Co Ty pierdolisz. Bank Millenium kłamie że pieniądze przelał 21 a w
    > rzeczywistości zrobił to 20 czerwca.
    >
    > Będzie kłamał też na inne tematy?

    Przelał 21.
    To Ty nie masz pojęcia, co naprawdę zrobiłeś.
    Można się zastanawiać, "czy to jeszcze jest głupota czy już zdrada" (czyli kłamstwo),
    ale w każdym przypadku wychodzisz na debila, więc już się więcej nie ośmieszaj
    publicznie.

  • 39. Data: 2020-06-26 13:48:56
    Od: z <...@...pl>

    > Przelał 21.

    Ty też nie czytasz?
    Pieniądze dotarły do bukmachera i tego samego dnia (20 czerwca zostały
    wydane)

    Ogarnij się człowieku.

  • 40. Data: 2020-06-26 14:20:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >(nie Ty zleciłeś przelewew ale kiedy faktycznie pieniądze dotarły. W
    >mordę... Muszę tłumaczyć jak dziecku bo przecież nie czytają na co

    Ale sie najpierw zdecyduj - czy chodzi o przelew wewnetrzny w banku,
    czy miedzybankowy.
    Bo to duza roznica.

    Jakbys mial wieksze obycie z bankami, to bys sie tak nie denerwowal
    :-)

    Co do daty zaksiegowania ... taka data byla w bankach od dawna. Chyba
    jeszcze w PRL, a moze i przed wojna ... pierwsza swiatową :-)
    Co ona znaczy ... chyba nikt nie wie :-)

    Fakt, ze dzis jakby stracila na znaczeniu i powinno byc szybko, ale
    nie jest.

    J.