  • 11. Data: 2020-06-22 10:52:59
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-22 o 10:47, Robert_DF pisze:

    > w niedzielę możesz zlecić przelew, ale wyjdzie dopiero w poniedziałek z
    > datą poniedziałkową
    >
    > system nie ma wolnego, ale elixir nie działa

    No ale podobno przelew wyszedł w niedziele i dotarł. Coś mi to nie
    pasuje w tym opisie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2020-06-22 11:17:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    No ale co? Przelewają od razu, księgują w poniedziałek. Masz gdzieś w
    umowie, że tak nie wolno?

    Ba, pewnie nawet by mogło się pokazywać po tygodniu i też by było dobrze. :)

    MJ

  • 13. Data: 2020-06-22 12:15:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 10:45, J.F. pisze:
    > Skoro ksiegowany w poniedzialek, to w niedziele nie ma

    A pieniądze w niedzielę już u klienta.

    Pięknie ;-)

  • 14. Data: 2020-06-22 12:22:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 10:52, Liwiusz pisze:
    > No ale podobno przelew wyszedł w niedziele i dotarł. Coś mi to nie
    > pasuje w tym opisie.

    Jeden przelew płacony PGE przez PayU.
    Tu faktycznie nie mam potwierdzenia kiedy pieniądze dotrą/dotarły do PGE
    ale PayU dostało.

    Ale...

    Były inne przelewy np. STS też przez przelewyPL czy jakoś tak i te
    pieniądze już w niedzielę zdążyłem u bukmachera przetupać. ;-)

    Żadnego niedzielnego przelewu nie miałem w historii.
    Infolinia kazała ustawić datę poniedziałkową w opcjach szukania. (System
    na to nie pozwala) albo czekac do 24.00

    Nie było też żadnego powiadomienia o zablokowanych środkach jak się
    zdarza gdy oczekuje na wykonanie.

    Normalnie jakby były wykonane

    CO TO MA BYĆ? BANK? ;-)

  • 15. Data: 2020-06-22 12:27:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 11:17, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    > umowie, że tak nie wolno?
    >
    > Ba, pewnie nawet by mogło się pokazywać po tygodniu i też by było

    Serio? Ktoś może uważać że tak jest dobrze?

  • 16. Data: 2020-06-22 13:06:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Serio? Ktoś może uważać że tak jest dobrze?

    Zarzad

  • 17. Data: 2020-06-22 13:09:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Serio? Ktoś może uważać że tak jest dobrze?

    Zarzad banku :-)

    Ale ... patrzac sie na karty - pojawia sie blokada, a rozliczenie za
    pare dni.
    A przeciez place w terminalu, online, blokada sie pojawia
    blyskawicznie, a rozliczenie trwa.
    I to jeszcze w Polsce, wiec waluta ta sama.

    Takie to durne te amerykanskie pomysly, i nikt tego nie chce poprawic.
    Widac duzo na tym zarabiaja :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-06-22 13:17:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Jun 2020 12:22:32 +0200, w <5ef08669$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > na to nie pozwala) albo czekac do 24.00
    >
    > Nie było też żadnego powiadomienia o zablokowanych środkach jak się

    Jaki to bank?

  • 19. Data: 2020-06-22 13:50:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    z <...@...pl> napisał(-a):

    >Jaki to bank?

    No przeciez jest w temacie. POPIERD* :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-06-22 22:49:00
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    W Citi jest inna ciekawostka: przelew zlecony na poniedzialek jest robiony w
    niedziele. Nie ma mozliwosci, aby zlecic przelew na poniedzialek. To znaczy,
    zlecac mozna, ale zawsze pojdzie w niedziele. I w historii bedzie w
    niedziele. Tlumaczenia w reklamacjach sa tak popaprane, ze sami sie w nich
    gubia. Ale nie poprawia.