  • 11. Data: 2007-12-01 08:58:11
    Temat: Re: POLBANK i limity
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kredytobiorca wrote:
    > Tak sobie czytam i śmiech mnie ogarnia,
    > Ktoś się skarży że nie mógł zrobić sobie przelewu przez internet z
    > rachunku oszczedzającego bo ma limit i musiał zapłacić za przelew
    > robiąc go w oddziale.

    Dlatego najpierw robię za darmo przelew z oszczędającego na rachunek
    gotówkowy.
    A potem dalej z gotówkowego - też za darmo.

  • 12. Data: 2007-12-01 12:31:34
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Kredytobiorca pisze:

    > otóż czy robisz przez neta, czy telefon czy internet zawsze zapłacisz 4 pln
    > za przelew z rachunku oszczędzającego w POLBANKU.
    >
    > Ktoś coś tam przebąkiwał o 2 pln - człowieku, przeczytaj tabele opłat i
    > prowizji :).

    Mędrcze Szanowny, wyjaśnię Ci jedną z tajemnic wszechświata.
    Uważaj: nie musisz robić przelewu bezpośrednio z rachunku
    oszczędzającego. Naprawdę!
    Jeżeli masz dwa rachunki: gotówkowy i oszczędzający, to robisz przelew
    wewnętrzny z oszczędzającego (darmowy, natychmiastowy, bez limitowy) na
    rachunek gotówkowy.
    A z gotówkowego to przez net jest za darmo, a przez telefon za 2 złote.
    Jak nie wierzysz możesz przeczytać tabelę opłat i prowizji.
    MSPANC

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2007-12-01 12:45:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 13:31, yayco <y...@n...pl> wrote:
    > Kredytobiorca pisze:

    > Mędrcze Szanowny, wyjaśnię Ci jedną z tajemnic wszechświata.

    A ja durny myslalem, ze to zwykla grupa o bankowosci ;)

  • 14. Data: 2007-12-01 13:28:10
    Od: yayco <y...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A ja durny myslalem, ze to zwykla grupa o bankowosci ;)

    Tylko wtedy, kiedy nie zawita w nasze skromne progi Mędrzec :-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****