  • 31. Data: 2012-11-15 12:13:28
    Temat: Re: PKOBP - nie mój wyciąg z KK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > 2 dni i cisza ...

    No to, tak jak tu radzą, giodo + knf :)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 32. Data: 2012-11-16 23:39:46
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 listopada 2012 12:59:04 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > Witam
    >
    > Pkobp w�a�nie uraczy� mnie na maila wyci�giem z KK,
    > imiďż˝ i nazwisko siďż˝ zgadza co prawda ;-))

    Z innych wątków wiadomo, że w tym banku posiadanie takiego imiennika może być
    niebezpieczne. Przy wypłacie w okienku imię i nazwisko robią za wystarczającą
    identyfikację klienta. Niektórzy tutaj nawet uważają, że to jest OK :)

  • 33. Data: 2012-12-06 10:08:01
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-15 12:13, Kamil Jońca pisze:

    > No to, tak jak tu radzą, giodo + knf :)
    > KJ

    odpisali, trochę im zeszło
    stwierdzili, że nie mają mojego maila w bazie i każą mi się upewnić, czy
    to aby na pewno wyciąg z PKOBP hihi

    --
    pozdrawiam
    Marcin