  • 1. Data: 2012-11-13 13:43:00
    Temat: CA - zmiana limitu
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    czy da się z poziomu systemu internetowego zmienić limit dla przelewu?
    Założyłem tam lokatę ze względu na loterię, która była i od tego czasu każda
    zmiana jaką potrzebuję to muszę biegać do banku...

    Pzdr.
    M.

  • 2. Data: 2012-11-13 16:39:28
    Temat: Re: CA - zmiana limitu
    Od: Oli <O...@a...com>

    Marian Paździoch napisał:
> [...]
    tam lokatę ze względu na
    > loterię, która była i od tego czasu każda zmiana jaką potrzebuję to muszę biegać do

    Przez internet nie można, można telefonicznie => trzeba jednak mieć telekod

    --
    Oli

  • 3. Data: 2012-11-13 17:17:29
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 16:39, Oli pisze:

    > Przez internet nie można, można telefonicznie => trzeba jednak mieć telekod

    Nie wiem czy z poziomu Internetu, ale można ustawić limit do wysokości
    salda. Testowałem niedawno przelew dość dużej kwoty i przeszedł. To
    dobra wiadomość, bo niektóre banki (np.Millenium) pozwalają tylko na
    niewielkie przelewy (np. 50.000 jednorazowo i dziennie) i nie ma
    możliwości w żaden sposób podwyższyć tego limitu. Chcesz wyższy przelew
    to tylko placówka. Osobiście uważam to za paranoję, bo często wyklucza
    to konto jako podstawowe.

    --
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-11-13 17:17:54
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "Oli" <O...@a...com> napisał w wiadomości
    > Przez internet nie można, można telefonicznie => trzeba jednak mieć
    > telekod

    Czyli znowu wizyta w oddziale... skończy się druga lokata i spadam stąd.