  • 1. Data: 2012-11-13 12:58:59
    Temat: PKOBP - nie mój wyciąg z KK
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Pkobp właśnie uraczył mnie na maila wyciągiem z KK,
    imię i nazwisko się zgadza co prawda ;-))
    szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
    no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam

    olać sprawę czy zgłaszać do pkobp??
    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-11-13 13:02:32
    Temat: Re: PKOBP - nie mój wyciąg z KK
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-13 12:58, lolekanabolek pisze:
> [...]
    > szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
    > no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam

    Na jedno wyjdzie. To w tym banku standard.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-13 13:11:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

    > Na jedno wyjdzie. To w tym banku standard.

    Nie zgodzę się. JA bym zgłosił.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2012-11-13 13:50:37
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 13:11, Kamil Jońca pisze:

    > Nie zgodzę się. JA bym zgłosił.
    > KJ

    tylko gdzie?? na infolinię czy osobiście w oddziale??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2012-11-13 13:55:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > tylko gdzie?? na infolinię czy osobiście w oddziale??

    Ja bym zgłosił na jakiegoś ogólnego maila - w oddziale ktoś mógłby
    chcieć zamieść pod dywan.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2012-11-13 14:01:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 13:55, Kamil Jońca pisze:

    > Ja bym zgłosił na jakiegoś ogólnego maila - w oddziale ktoś mógłby
    > chcieć zamieść pod dywan.
    >
    > KJ

    a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/ żadnego
    nie widzę

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2012-11-13 14:06:34
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > Ja bym zgłosił na jakiegoś ogólnego maila - w oddziale ktoś mógłby
    > chcieć zamieść pod dywan.
    >
    > KJ

    I tak będą chcieli.
    (Pisałem tu już kiedyś) - miałem podobny przypadek, ale gdzieś ok.
    przełomu wieków... :) Dałem się zbajerować miłej pani, która zaprosiła
    mnie do pokoju dla VIPów, poczęstowała kawą i poprosiła o zamknięcie
    tamtego konta i otworzenie nowego.

    A trzeba było wziąć tę prośbę na piśmie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-11-13 14:07:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/
    > żadnego nie widzę

    O faktycznie, został tylko formularz :(. To pewnie przez telefon czy ten
    formularz bym poprosił o podanie maila, na który bym wysłał zgłoszenie z
    krzywym wyciągiem jako załącznikiem.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    Haste makes waste.
    -- John Heywood

  • 9. Data: 2012-11-13 14:09:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 13:11:14 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Nie zgodzę się. JA bym zgłosił.
    Nie przyjma zgloszenia od kogos kto nie ma u nich kk ;)

    WAM

  • 10. Data: 2012-11-13 14:12:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > I tak będą chcieli.
    No nie wiem. Ja jeśli chodzi o centralę, to mam dość dobre
    doświadczenia.

    KJ

    It may or may not be worthwhile, but it still has to be done.