  • 1. Data: 2012-11-12 20:42:31
    Temat: Konto dla 13-to latki
    Od: Szyba <s...@o...pl>

    Witam!
    Zrobiłem mały risercz, i mBank ze swoim izzy jest najlepszy. Pytanie
    zatem, czy może jest jakaś realna konkurencja dla niego?
    Pzdr!
    Szyba

  • 2. Data: 2012-11-12 21:08:35
    Temat: Re: Konto dla 13-to latki
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-12 20:42, Szyba pisze:
    > Witam!
    > Zrobiłem mały risercz, i mBank ze swoim izzy jest najlepszy. Pytanie
    > zatem, czy może jest jakaś realna konkurencja dla niego?

    Ja młodemu w rodzince odradziłem mbank ze względu na moje złe z nimi
    doświdczenia i poleciłem db smart, a teraz widzę, że karta kosztuje
    1zł... a młody nie marudził, że go zaczęli skubać, więc chyba od
    niedawna i się nie połapał ;)