  • 21. Data: 2012-11-14 01:23:25
    Temat: Re: PKOBP - nie mój wyciąg z KK
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 14:01, lolekanabolek pisze:

    > a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/ żadnego
    > nie widzę

    E-mail: B...@p...pl
    Chyba będą wiedzieli komu przekazać.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-11-14 01:25:01
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 12:58, lolekanabolek pisze:
    > Witam
    > Pkobp właśnie uraczył mnie na maila wyciągiem z KK,
    > imię i nazwisko się zgadza co prawda ;-))
    > szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
    > no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam
    >
    > olać sprawę czy zgłaszać do pkobp??

    Nie możesz odesłać na ten sam adres mailowy z którego wysłali?

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-11-14 01:28:34
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 21:43, RobertS pisze:

    > napisz do klienta, którego wyciąg dostałaś, pewnie się "ucieszy" ;-)

    Pewnie odszkodowania zażąda.

    --
    animka

  • 24. Data: 2012-11-14 09:31:29
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.11.2012 17:30, Borys Pogoreło pisze:

    > Moja pierwsza kolejka tak długa, że trzeba brać numerki - PKO BP ;)

    Moje pierwsze 'nie wypłacę Ci tak dużych pieniędzy bo chyba za młody na
    nie jesteś' - PKOBP (a duże pieniądze to było 200zł, które starczało
    wtedy jeżeli dobrze pamiętam na coś w okolicach lizaka czy loda),
    chodziło o wypłatę z książeczki oszczędnościowej pko, ja miałem 12 lat i
    pełne prawo do wypłaty na podstawie rzeczonej książeczki i legitymacji
    szkolnej.

    Także moje pierwsze (i osttnie) "tutaj wpisałam Panu do dowodu numer
    konta żeby Pan na przyszłość pamiętał" - też PKOBP, po czym mi babsztyl
    oddał książeczkowy dowód, gdzie na ostatniej stronie *długopisem* mi
    wpisała numer konta.

    p. m.

  • 25. Data: 2012-11-14 09:41:14
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 18:04, Matt pisze:

    > Bank podał dane osobowe (np. adres), historię transakcji kartą a może
    > nawet numer karty osobie nieuprawnionej.
    >
    > Matt
    numeru karty co prawda, ale w historii transakcji jest taki kwiatek jak
    wypłata z bankomatu + ok 25 zeta prowizji za to lol

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 26. Data: 2012-11-14 09:52:29
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 09:41:14 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > numeru karty co prawda, ale w historii transakcji jest taki kwiatek jak
    >
    > wypłata z bankomatu + ok 25 zeta prowizji za to lol

    Dobry klient, dla banku.
    To mi przypomina sytuacje z Citi. W systemie transakcyjnym popełnili takie coś, jak
    "Menadżer wydatków kartą". W zakładce "Porównaj z innymi Klientami" można sobie
    sprawdzić, jak kasę wydają inni użytkownicy KK tegoż banku. I teraz dla bieżącego
    miesiąca, użytkownicy kart Gold operacji gotówkowych robią średnio na 3.972,64 PLN.
    Ci z Platynami są ostrożniejsi - 2.054,52 PLN. Ciekawi mnie tylko, czy są to tylko
    same bankomaty, czy też również pożyczka z limitu karty?

    pzdrwm
    luc

  • 27. Data: 2012-11-14 14:38:37
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 14 Nov 2012 09:52:29 +0100, luc <b...@g...net> wrote:

> [...]
    > ostrożniejsi - 2.054,52 PLN. Ciekawi mnie tylko, czy są to tylko same
    > bankomaty, czy też również pożyczka z limitu karty?

    Zapewne obejmuje to również przelewy z rachunku karty, w tym bezpłatne
    zapłaty za rachunki.

    Matt

  • 28. Data: 2012-11-14 14:51:45
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 14:38:38 UTC+1 użytkownik Matt napisał:

    > Zapewne obejmuje to również przelewy z rachunku karty, w tym bezpłatne
    >
    > zapłaty za rachunki.

    Moje wszystkie przelewy za rachunki lecą do kategorii "Gospodarstwo domowe". A tylko
    takie operacje tą KK robię. Robił ktoś może płatny przelew, gdzie on wpada?

    > Matt

    pzdrwm
    luc

  • 29. Data: 2012-11-14 19:07:48
    Od: assembea <a...@i...pl>

> [...]
    Ci z Platynami są ostrożniejsi - 2.054,52 PLN. Ciekawi mnie tylko, czy są to tylko
    same bankomaty, czy też również pożyczka z limitu karty?

    A może to tylko pobożne życzenia Citi? Jakoś ciężko mi uwierzyć w takie dane - chyba
    że faktycznie "nie znam życia"...

  • 30. Data: 2012-11-15 12:04:00
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 14:15, lolekanabolek pisze:

    > poszło, zobaczymy jaki mają czas reakcji

    2 dni i cisza ...

    --
    pozdrawiam
    Marcin