  • 1. Data: 2012-11-13 10:05:49
    Temat: bankomat zbliżeniowy
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    http://www.pb.pl/2849071,21494,pierwszy-w-polsce-ban
    komat-zblizeniowy

    --
    radar

  • 2. Data: 2012-11-13 10:16:43
    Temat: Re: bankomat zbliżeniowy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 10:05, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
    > http://www.pb.pl/2849071,21494,pierwszy-w-polsce-ban
    komat-zblizeniowy

    Czekamy na rozwiniecie uslugi polegajace na wyeliminowaniu
    koniecznosci podawania numeru PIN

  • 3. Data: 2012-11-13 10:21:46
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 10:16, krzysztofsf napisał(a):
    komat-zblizeniowy

    > Czekamy na rozwiniecie uslugi polegajace na wyeliminowaniu
    > koniecznosci podawania numeru PIN

    Oraz bez dotykania bankomatu - chce naciskać guziczki w telefonie zamiast
    guziczki bankomatu.

  • 4. Data: 2012-11-13 10:39:47
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-13 10:21, TrzyLinie pisze:

    > Oraz bez dotykania bankomatu - chce naciskać guziczki w telefonie zamiast
    > guziczki bankomatu.

    Ojej - to po prostu chcesz odwzorowania chipa karty w sofcie telefonu.

    Oraz czekamy na urządzenie "repeater-extender" interfejsu tego bankomatu
    w wersji portable :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 5. Data: 2012-11-13 10:54:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 10:39, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    bankomat-zblizeniowy

    > Ojej - to po prostu chcesz odwzorowania chipa karty w sofcie telefonu.
    >

    > Oraz czekamy na urządzenie "repeater-extender" interfejsu tego bankomatu
    > w wersji portable :)

    i koniecznie z zasiegiem kilkumetrowym.....

  • 6. Data: 2012-11-13 11:07:10
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 13 listopada 2012 10:54:48 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > i koniecznie z zasiegiem kilkumetrowym.....

    Z równoczesną obsługą wszystkich kart w zasięgu...

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-11-13 11:15:20
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    Jajca se robicie ;) a ja chciałbym przygotować wypłatę w telefonie,
    podejść do bankomatu, nacisnąć jeden guziczek i odebrać pieniądze.
    Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

  • 8. Data: 2012-11-13 11:59:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.11.2012 11:15, TrzyLinie pisze:

    > Jajca se robicie ;) a ja chciałbym przygotować wypłatę w telefonie,
    > podejść do bankomatu, nacisnąć jeden guziczek i odebrać pieniądze.
    > Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

    Czyli że mając w rękach siaty, oprócz sięgania trzecią ręką po portfel
    chcesz czwartą ręką jeszcze uprzednio wyklikać w aplikacji telefonicznej
    wypłatę?

    Co to sie ludziom zachciewa :)

    p. m.

  • 9. Data: 2012-11-13 14:33:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 13 Nov 2012 11:15:20 +0100, TrzyLinie <t...@o...pl> wrote:

    >Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

    to obmyślaj. Jak będziesz gotów, to daj znać :-)

  • 10. Data: 2012-11-13 14:43:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 14:33, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > to obmyślaj. Jak będziesz gotów, to daj znać :-)

    najlepszym zabezpieczeniem bylby wirus wgrywany na telefony przy
    okazji instalacji pobieranego oprogramowania.
    potrzebuje kasy, staje w tlumie w poblizu bankomatu, aktywuje wirusa i
    obserwuje czy pojawiaja sie juz pieniadze w szczelinie, czy trzeba
    ponawiac aktywacje.