  • 11. Data: 2003-01-13 16:36:56
    Temat: Doty funkcjonowania agencji [Było: Re: PKO->mBank ]
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    > W piatek zrobilem sobie wplate w agencji PKO BP
    > na konto w mBanku (oczywiscie elixir).
    > Do dzisiaj kaski nie ma na koncie a zawsze
    > pojawiala sie na koncie w sobote popoludniu.

    BO jeśli agent [pracownik dość luźno powiązany z pko] ma jakieś
    niezgodności to nie może zdać dokumentów do najbliższego oddziału
    aby oni opracowali materiał księgowy .. może wyjaśnianie agenta trwało do
    soboty ...
    ALBO Oddział PKO BP SA który zaczytywał operacje coś zwalił i poprawiał w
    sobote :)

    Większość ludzi jest szczęścliwa [tych przychodzących do agencji] że ten
    ELIXIR
    dotrze w poniedizałek [z piątku ;)]

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 12. Data: 2003-01-14 06:59:23
    Temat: Re: PKO->mBank
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest niemozliwe i awykonalne. To co wyjdzie ostatnia w piatek
    > najwczesniej przychodzi nastepna, czyli pierwsza w poniedzialek.

    IMO odbieranie trzeciej sesji eleiksiru nastepuje po wysylaniu wiec jest to
    wykonalne jak najbardziej.
    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-01-14 07:57:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003 14:01:32 +0100, "Kazimierz"
    <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote:

    >Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    >To jest niemozliwe i awykonalne. To co wyjdzie ostatnia w piatek
    >najwczesniej przychodzi nastepna, czyli pierwsza w poniedzialek.

    To nie tak. Wychodzi ostatnio sesja wychodzaca. Przychodzi ostatnia
    sesja przyzchodzaca.
    Wiec jesli tylko odbiorca ksieguje ostatnia sesje tego samego dnia
    (mBank ksieguje) to przelew wyslany ostatnia sesja z innego banku
    powinien byc jeszcze tego samego dnia na koncie widoczny (w tym
    wypadku juz w piatek ok 19-20, a nie w niedziele).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2003-01-14 09:15:28
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinien byc jeszcze tego samego dnia na koncie widoczny (w tym
    > wypadku juz w piatek ok 19-20, a nie w niedziele).

    Nie wiedzialem o tym.
    Ale tak czy inaczej w sobote ksiegowan nie ma.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 15. Data: 2003-01-14 09:58:12
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > Nie wiedzialem o tym.
    > Ale tak czy inaczej w sobote ksiegowan nie ma.

    Sorrki - faktycznie w historii mBanku ksiegowanie nastapilo w piatek
    ale musialo to byc dosc pozno w nocy a w sobote je po
    prostu zobaczylem na oczy.

    Pozdrawiam
    Dan