  • 1. Data: 2003-01-13 07:37:49
    Temat: Czy jakiś bank da nam kredyt hipoteczny?!
    Od: t...@p...onet.pl

    mamy około 70% wkładu własnego. chcemy zaciągną kredyt w wysokości 25-30 tys
    PLN
    mąż zarabia 2400 brutto ale ma umowe na 1/2 roku
    ja mam stypendium 750 zł netto (doktorat)

    rodzice emeryci (65 lat)-kazdy po 1100 zł
    mam jeszcze tescia, dobrze zarabia ale jest juz współobciążony jednym
    kredytem

    czy są jakieś szanse na kredyt?????????????

  • 2. Data: 2003-01-13 17:47:28
    Temat: Re: Czy jakiś bank da nam kredyt hipoteczny?!
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
> [...]

    > kredytem

    > czy są jakieś szanse na kredyt?????????????

    mysle, ze przy 70% wkladzie wlasnym powinny byc.
    Ale moze zamiast szukac kredytu hipotecznego na taka mala [jak na KH] kwote
    lepiej zaciagnac dlugoterminowy kredyt gotowkowy w tym banku, gdzie macie
    RORa? Moze ot byc duuzo latwiejsze.

    pozdrawiam

    romekk