  • 1. Data: 2003-01-13 07:48:11
    Temat: stare obciążenia os. fizycznej w konteksie nowej działalności gosp
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    Witam!
    Nurtuje mnie pytanie:
    czy osoba fizyczna, która ma zaciągnięte jakieś zobowiązania (umowy kredytu
    na zakup towarów) i chce rozpocząć teraz działalność gosp. osoby fizycznej
    to czy może wrzucić te obciążenia w księgowość? A jeśli tak to jak?

    Mnie się wydaje, że tak można. A to dlatego iż owy przedsiębiorca odpowiada
    całym swoim majątkiem za swoje "firmowe" poczynania. A zdarzenia przeszłe
    mają skutek finansowy na wypłacalność firmy. itd :)

    Lansjer

  • 2. Data: 2003-01-13 18:41:30
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Lansjer <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    osoby
    > fizycznej to czy może wrzucić te obciążenia w księgowość? A jeśli tak

    Jasne że może, trzeba wpisać w polu Uwagi :-)

    > Mnie się wydaje, że tak można. A to dlatego iż owy przedsiębiorca
    > odpowiada całym swoim majątkiem za swoje "firmowe" poczynania. A
    > zdarzenia przeszłe mają skutek finansowy na wypłacalność firmy. itd :)

    Coś ta Twoja intuicja nie jest poparta zdrowym rozsądkiem.Większy skutek
    będą miały działania przyszłe-szczególnie z taką wiedzą o "księgowaniu"

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet