  • 31. Data: 2009-05-27 06:48:35
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: k...@o...pl

    On 26 Maj, 23:10, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Mogę jeszcze grac w snookera, ale mam za małą
    > chałupę, żeby sobie kupic stół, a wyjście w tym celu w jakieś
    > publiczne miejsce z reguły kończy sie potężną libacją...Jak pech, to
    > pech !
    Może to jest nisza na rynku? Kluby z tego typu grami(bilard/kręgle
    etc)
    bez alkoholu? Chyba nikt na to nie wpadł:)

  • 32. Data: 2009-05-27 07:00:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 May 2009 08:48:19 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ty widzę do mnie pijesz... ;-)))
    >
    > Ostatni raz kartę przenosiłem prawie z rok temu. :) Z opłatami daję
    > radę.

    A nie, nic z tych rzeczy, daleko mi od tego aby kogo kolwiek pouczać i
    moralizować ;) Każdy robi jak tam mu wygodnie i jak mu lepiej. Jak już
    kiedyś napisałem, miałem wrażenie, że stałem się niewolnikiem kk, może
    zbyt mocno powiedziane, ale coś w ten deseń. Teraz się uwolniłem i nie
    żałuję.

    --
    xbartx

  • 33. Data: 2009-05-27 07:07:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
    złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
    "sport i rekreację na jakiś czas mam z głowy !

    czy tych ktorzy posiadaja karte furrora nabyta w poprzedniej promocji tez
    obejmuja te nowe ?

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 34. Data: 2009-05-27 08:11:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    widze, ze zdania nt tej karty są podzielone, IMHO to niezly pomysl ze
    strony banku: oferujemy karte ze zwrotem 7% transakcji" - to juz jest
    cos, a ze tylko wybrane towary i przez okeslony czas to juz inna historia

    ta karta bylaby super, gdyby oferowala zwrot nawet 5% przy zakupach
    spozywczych lub/i paliwowych i to nie okresowo tylko przez caly czas -
    dla mnie bomba, bo zarcie lub paliwo kupuje co kilka dni a rower czy
    materialy budowlane co kilka lat wiec karta oferujaca zwrot za towary,
    ktorych nie kupuje lub akurat nie potrzebuje nic mi nie daje...

    aktualnie korzystam z kk Aliora i mam 1% zwrotu za wszystko, a za paliwo
    kk GE - 2,5% zwrotu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2009-05-27 08:20:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > ta karta bylaby super, gdyby oferowala zwrot nawet 5% przy zakupach
    > spozywczych lub/i paliwowych i to nie okresowo tylko przez caly czas -

    Tak, to prawda.

    Byłaby jeszcze bardziej super gdyby oferowała zwrot 50%.

    Ja się poddaję, karta chyba rzeczywiście musi byc beznadziejna a klienci są
    słusznie niezadowoleni. Dramat. :)

  • 36. Data: 2009-05-27 08:29:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Byłaby jeszcze bardziej super gdyby oferowała zwrot 50%.
    ;-D

    > Ja się poddaję, karta chyba rzeczywiście musi byc beznadziejna a klienci
    > są słusznie niezadowoleni. Dramat. :)
    Dlaczego mają być niezadowoleni? Jak komuś się ta karta nie podoba to
    zwyczajnie o nią nie wnioskuje...

    Natomiast jeżeli ktoś np. planuje wydatki remontowe za 10.000 zł to
    dzięki tej karcie zaoszczędzi 600 zł. Wniosek taki, że opłaca się kartę
    mieć nawet dla jednego większego zakupu oczywiście jeżeli komuś chce się
    bawić w takie ceregiele ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2009-05-27 08:35:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > widze, ze zdania nt tej karty są podzielone, IMHO to niezly pomysl ze
    > strony banku: oferujemy karte ze zwrotem 7% transakcji" - to juz jest cos,
    > a ze tylko wybrane towary i przez okeslony czas to juz inna historia

    Wydaje mi sie, ze promocja nie dotyczy zakupu wybranego asortymenty, ale
    calego sprzedawanego przez merchanta w okreslonej kategorii. tak, wiec w tym
    przypadku dostaniesz zwrot za zakup Pepsi w Decathlonie, ale nie dostaniesz
    juz za zakup roweru w Auchanie. Zwrot jest dokonywany na podstawie MCC, wiec
    rowniez tu moga sie pojawic pewne bledy, bo nie zawsze sklap bedzie
    przypisany do danego MCC mimo, ze nam sie wydaje, ze to sklep sportowy :).

    MK

  • 38. Data: 2009-05-27 08:41:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > tej karcie zaoszczędzi 600 zł. Wniosek taki, że opłaca się kartę mieć
    > nawet dla jednego większego zakupu oczywiście jeżeli komuś chce się bawić

    Ano tak, zapomniałem że na grupie samych milionerów mamy i w ogóle, że jak
    już się wydaje 10 tysięcy, to bez znaczenia czy 10 czy 10,5.... A jak sto
    tysięcy to bez znaczenia czy 100 czy 105. :)

    Jeszcze co do tego, że niektórzy dyskutanci twierdza, że lepwsz jest
    cashback 1% na wszystko. Przy cashbacku "branżowym" 6% już jeżeli wydamy
    tylko w danej "branży" 17% całości wydatków efektywnie jest to więcej niż 1%
    od całości wydatków. I jest to realny zysk, nie ma tworzenia świata
    wirtualnych cen, jak przykładowo w przypadku programu ING
    Bankujesz-Kupujesz.

    A łyżka dziegciu jest taka, że 600 zł tak wprost nie zaoszczędzi, bo jest
    sufit na poziomie 200 zł przy branzowych promocjach. Trzeba by zatem użyć w
    tym celu kilku kart (co naturalnie nie jest zbyt dużym problemem).

  • 39. Data: 2009-05-27 08:55:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 May 2009 10:41:58 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ano tak, zapomniałem że na grupie samych milionerów mamy i w ogóle, że
    > jak już się wydaje 10 tysięcy, to bez znaczenia czy 10 czy 10,5.... A
    > jak sto tysięcy to bez znaczenia czy 100 czy 105. :)

    Ale zapominamy o sednie sprawy. Taki duży upust ma na celu zmobilizować
    nas do zrobienia zakupów, których nie planowaliśmy/nie potrzebujemy etc.
    To, że jakiś tam śladowy odsetek klientów tylko wyszukuje takie okazję i
    korzysta to już inna historia. Moja delikatna podejrzliwość podpowiada
    mi, że bank tak ot sobie nie daje klientowi kasę za darmo ;)

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2009-05-27 09:12:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > korzysta to już inna historia. Moja delikatna podejrzliwość podpowiada
    > mi, że bank tak ot sobie nie daje klientowi kasę za darmo ;)

    Zwróćmy uwagę, że te promocje nie sa powiązane z konkretnymi firmami (tylko
    z ich MCC, który często nawet Lukasowi może być nieznany a'priori).

    Ja to widzę jako bardzo ostrą walkę Lukasa o udział w rynku kart niższego
    segmentu. Nie mam w zasadzie wątpliwości, że to jest to.