  • 1. Data: 2009-05-26 18:15:35
    Temat: Z cyklu "W świecie Polbanku"
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dwa pytania mam.

    1)
    To tylko mnie tak kopnęło czy to norma w Polbanku, że teraz transakcję
    z PayPal wyglądają opisowo tak:

    Missing data map entry for app CO,
    data name TRANSACTION_TYPE,
    datavalue 366, lang pol, device 01

    Mam sobie sam zmiennych poszukać czy jak ;)
    Pomijam już fakt, że w Firefox (OS Linux) nie dało się tego co powyżej
    w żaden sposób skopiować tak jakby było grafiką - musiałem klepać
    ręcznie.

    2)
    Kiedy księgowana jest I sesja KIR przychodząca u Was. Z moich dwóch
    doświadczeń wychodzi, że po 16.00 :/

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-05-26 19:36:36
    Temat: Re: Z cyklu "W świecie Polbanku"
    Od: k...@o...pl

    On 26 Maj, 20:15, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Missing data map entry for app CO,
    > data name TRANSACTION_TYPE,
    > datavalue 366, lang pol, device 01
    w necie tak widzisz a nie na wyciągu?

    Ja mam podobnie opisaną automatyczną spłatę karty.
    w polu opis jest ok:AUTOMAT. SPŁATA KARTY KREDYTOWEJ
    w polu rodzaj przelewu:
    Missing data map entry for app CO, data name TRANSACTION_TYPE,
    datavalue ADS, lang pol, device 01

    też nie mogłem kopiować pod firefoxem, ale można to obejść
    wyświetlając źródło ramki

  • 3. Data: 2009-05-26 20:57:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 20:15, xbartx <b...@h...net> wrote:

    Po co Ci ten Polbank ? Jak człowiek mądry i niewątpliwie inteligentny
    może korzystać z usług tych zmuszających do masochizmu tandeciarzy ?
    We mnie sama nazwa tej instytucji wywołuje dreszcze.

  • 4. Data: 2009-05-26 21:06:20
    Od: k...@o...pl

    On 26 Maj, 22:57, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Po co Ci ten Polbank ? Jak człowiek mądry i niewątpliwie inteligentny
    > może korzystać z usług tych zmuszających do masochizmu tandeciarzy ?
    > We mnie sama nazwa tej instytucji wywołuje dreszcze.

    Nazwa jest ok - mówią prawdę o sobie tylko (oczywiście) nie mieli
    polskiej czcionki.
    Dlatego zgubili jedna kreseczkę nad "o" i ukośnik na "l".
    Jak sie nie korzysta z tego banku do inensywnych przelewów to nie
    jest tak źle,
    a niektóre rzeczy mają wygodne. Np. funkcjonalność debetowa do kk to
    było dla mnie odkrycie innego świata.
    Po co mi do "dodatkowego" banku dwie karty a tak mam 2 w 1. Wystarcza.

  • 5. Data: 2009-05-26 21:13:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 23:06, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > Dlatego zgubili jedna kreseczkę nad "o" i ukośnik na "l".
    > Jak sie nie korzysta  z tego banku do inensywnych przelewów to nie

    +++ ! Doceniam lekkość poczucia humoru !

  • 6. Data: 2009-05-26 21:52:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 26 May 2009 13:57:32 -0700 (PDT)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > może korzystać z usług tych zmuszających do masochizmu tandeciarzy ?
    > We mnie sama nazwa tej instytucji wywołuje dreszcze.

    Ano jeżeli mam płacić w innej walucie niż PLN, to tam jest najtaniej,
    jakbym nie kombinował (karta debetowa do KO wsio całkowicie za free).
    No znaczy jest jeszcze taniej - kk Era Polbank ;)
    Mnie tam się to widzi, bo KO Polbanku to taka ekarta jak w mbank/multi i
    to bardzo dobrze oprocentowana, na dodatek.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-05-26 21:54:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 26 May 2009 12:36:36 -0700 (PDT)
    k...@o...pl wrote:

    > w necie tak widzisz a nie na wyciągu?

    W necie. Na wyciąg to ja praktycznie nie zaglądam, bo KO Polbanku to
    mi służy mniej więcej jak ekarta w mbanku i nie powiem spisuje się jak
    należy, gdyby nie te kretyńskie błędy przy opisie i księgowanie sesji
    KIR.

    Xenocide