  • 1. Data: 2009-05-26 19:00:31
    Temat: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
    złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
    "sport i rekreację na jakiś czas mam z głowy !

  • 2. Data: 2009-05-26 19:16:17
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
    złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
    "sport i rekreację na jakiś czas mam z głowy !

    Ostrzy zawodnicy. Chyba Lukas weźmie cały rynek "consumer finance" w pl.
    Sygma i Cetelem nie trzymają się peletonu, Eurobank brak rozwoju w tym
    kierunku.

  • 3. Data: 2009-05-26 20:23:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 21:16, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Ostrzy zawodnicy. Chyba Lukas weźmie cały rynek "consumer finance" w pl.
    > Sygma i Cetelem nie trzymają się peletonu, Eurobank brak rozwoju w tym
    > kierunku.

    Ostrzy ! Z wielką przyjemnością przejrzałbym rachunek zysków i strat
    tego przedsięwzięcia.

  • 4. Data: 2009-05-26 20:42:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > 01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
    > złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
    > "sport i rekreację na jakiś czas mam z głowy !

    Dla mnie bezsensu ta cała Lukas Furora. Karta przypomina totolotka "a
    może w tym kwartale trafią się promocyjne towary dla mnie".

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-05-26 20:47:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Dla mnie bezsensu ta cała Lukas Furora. Karta przypomina totolotka "a może
    > w tym kwartale trafią się promocyjne towary dla mnie".

    Wybacz, ale tak absurdalnej opinii nie czytałem na tej akurat grupie dawno.
    :) Przecież cahsback 6% czy 7% to jest gigantyczny poziom jak na standardy
    na świecie.

  • 6. Data: 2009-05-26 20:49:35
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 22:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Dla mnie bezsensu ta cała Lukas Furora. Karta przypomina totolotka "a
    > może w tym kwartale trafią się promocyjne towary dla mnie".

    To prawda. Mało tego, tak wysokie rabaty demoralizują klientów. W moim
    przypadku używam tej karty tylko wtedy, kiedy dostaję promocyjny
    rabat, wskutek czego obawiam się, że przez najbliższe trzy miesiące
    karta będzie leżeć w szufladzie. No, chyba, że córka rozwali do reszty
    swój rowerek...Albo najdzie mnie na zakup jakiego sprzęta
    kempingowego.

  • 7. Data: 2009-05-26 20:50:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Wybacz, ale tak absurdalnej opinii nie czytałem na tej akurat grupie
    > dawno. :) Przecież cahsback 6% czy 7% to jest gigantyczny poziom jak na
    > standardy na świecie.

    Ale co mi po cashback 6% czy nawet 10% wyłącznie na produkty, których
    nie kupuje ? W takim przypadku cashback wynosi dla mnie 0%. Mam czekać,
    aż za pół roku pojawią się w promocji produkty, które akurat zwykłem
    kupować ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-26 20:52:48
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 22:47, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Wybacz, ale tak absurdalnej opinii nie czytałem na tej akurat grupie dawno.
    > :) Przecież cahsback 6% czy 7% to jest gigantyczny poziom jak na standardy
    > na świecie.

    Tyle, że są, cholera, selektywne. A Tesco dale 2%, ale na
    wszystko..;-) Gdyby utrzymali to dłużej....

  • 9. Data: 2009-05-26 21:03:46
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    szczurwa wrote:

    > 01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja".

    karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
    sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
    nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

  • 10. Data: 2009-05-26 21:05:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 15:00, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
    > "sport i rekreację na jakiś czas mam z głowy !

    Moze szachownica? Karty do bridge'a? :)