  • 1. Data: 2023-04-27 12:49:01
    Temat: pod wulkanem
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Pisflacja tak daje się we znaki, że PKO BP zakasał rękawy i postanowił
    zorganizować wyjazd szkoleniowo-relacyjny pod nazwą "Sycylijskie Dolce
    Vita" dla swych największych klientów, poświęcony pisflacji właśnie.
    Owi klienci to głównie spółki Skarbu Państwa a wydarzenie ma się odbyć - tu
    nie ma zaskoczenia - na Sycylii.

    Więcej:
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Biznes/bank-pko-bp-or
    ganizuje-szkolenie-o-inflacji-miejsce-spotkania-sycy
    lia?_gl=1*1w3ds2w*_ga*Mzk3MDIwOTYxLjE2NTIxODg3NzY.*_
    ga_MPM3D93P3J*MTY4MjQwOTg4Ny4yNjMuMC4xNjgyNDA5ODg3Lj
    YwLjAuMA

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-04-27 14:26:47
    Temat: Re: pod wulkanem
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 kwietnia 2023 o 12:49:02 UTC+2 Olin napisał(a):
> [...]
    > Vita" dla swych największych klientów, poświęcony pisflacji właśnie.
    > Owi klienci to głównie spółki Skarbu Państwa a wydarzenie ma się odbyć - tu

    Hmm, czyżby plan, aby Etna zrobiła z nimi to, co Wezuwiusz z Pompejami?
    Już 10 lat spokoju, więc bomba lepsza niż trupolew...

  • 3. Data: 2023-04-27 15:47:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Apr 2023 12:49:01 +0200, Olin wrote:
> [...]
    > Vita" dla swych największych klientów, poświęcony pisflacji właśnie.
    > Owi klienci to głównie spółki Skarbu Państwa a wydarzenie ma się odbyć - tu

    Głównie ... ale czy tylko?
    Bo może wszyscy są zadowoleni ... koszt na Sycylii jest mniejszy niz w
    Warszawie czy w Gdansku :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-04-27 21:50:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Głównie ... ale czy tylko?
    > Bo może wszyscy są zadowoleni ... koszt na Sycylii jest mniejszy niz w
    > Warszawie czy w Gdansku :-)

    Skąd pomysł, że mniejszy koszt miałby być powodem do zadowolenia???
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2023-04-27 22:05:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Apr 2023 21:50:34 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Skąd pomysł, że mniejszy koszt miałby być powodem do zadowolenia???

    Zadowoleni są klienci, zadowolony jest bank - bo zadowoleni klienci
    przynoszą wiekszy zysk, a konferencja na Sycylii z przelotem moze byc
    tansza niz w Warszawie :-)

    J,

  • 6. Data: 2023-04-28 13:25:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Apr 2023 09:00:15 +0200 (GMT+02:00), Eneuel napisał(a):

    >: na Sycylii
    >
    > Chcą być bliżej Ojca Świętego.
    > [albo raczej ojca chrzestnego?]

    Bierecki mógłby jak w ulęgałkach przebierać w zbirach, żeby pobić
    Kwaśniaka. Duża konkurencja to niższa cena i lepsza jakość.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-05-21 21:14:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 kwietnia 2023 o 14:26:49 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Hmm, czyżby plan, aby Etna zrobiła z nimi to, co Wezuwiusz z Pompejami?
    > Już 10 lat spokoju, więc bomba lepsza niż trupolew...

    Będzie na mnie, Etna właśnie jebła.
    Może nie mocno, ale lotnisko zasypało i nieczynne.
    To kiedy skarbonka wysyłała?

  • 8. Data: 2023-05-21 22:18:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Będzie na mnie, Etna właśnie jebła.
    > Może nie mocno, ale lotnisko zasypało i nieczynne.
    > To kiedy skarbonka wysyłała?

    Meldują wykonanie zadania? :-)

  • 9. Data: 2023-05-22 10:26:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 21 maja 2023 o 22:18:42 UTC+2 cef napisał(a):

    > Meldują wykonanie zadania? :-)

    Złego diabli nie biorą, w artykule napisane, że miało być 12-15 maja.
    Chyba że to Etna ze spóźnionym reflexem daje znać co o ty myśli...

    Inna ciekawostka z artykułu to że skarbonka ostrożnie szaleje - zeszłoroczne
    spotkanie, też wyjazdowe, ale niewiadomogdzie, kosztowało 54k na 50 osób.
    To może też pokazywać skalę tegorocznej inflacji, o ile się nie okaże, że to jednak
    było 54k na osobę...
    Ciekawe czy o tegorocznym będzie w "zakładce zachęty".