  • 1. Data: 2009-08-02 18:21:31
    Temat: Nie polecam. Polbank - znikająca kasa.
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    Moja krótka historia związana z polbankiem.

    Konto założyłem jako drugie po mbankowym, ot głównie z tego względu,
    że wpłatomat mam pod domem.

    Było używane jedynie do drobnych transakcji w spożywczym, irytował nie
    dostęp do www, wieczne errory itp.

    Ostatnio (28.07 po 22) postanowiłem wrzucić w maszynę 900zł, wszystko
    super, przyjęło, wypluło druk.
    Na druku pierwsze co rzuciło mi się w oczy to 'dostępne środki 0zł' -
    a na koncie które jest podpięte pod kartę (samooszczędzające) było
    jakieś 2zł z hakiem.

    No nic, na drugi dzień idę sprawdzić saldo. 'Dostępne środki 862.99zł'
    - ktoś sobie pożyczył prawie 4 dyszki.
    Wchodzę do placówki mówię ocb, biorę od razy kopertę z dostępem do
    www, bo stare hasła pogubiłem. Babka nie jest mi w stanie wytłumaczyć
    o co chodzi, w systemie nie widzi żadnych blokad na transakcję kartą,
    potwierdza, że na koncie były środki 2zł z groszem przed wpłatą,
    dzwoni na infolinię, tam rozkładają ręce.
    Dostaje jedynie informacje, że złożona została reklamacja i potrwa ten
    cyrk ze dwa tygodnie.

    Ok, lecimy dalej.

    30.07 lecą 4 transakcję kartą, odpowiednio na:

    21,58
    8,60
    10,45
    22,70

    Tego samego dnia przed północą sprawdzam saldo w maszynie. 'Dostępne
    środki: 819,51zł'
    A powinno być 836,67zł.

    1.08 Wypłacam 550zł z polbankowej maszyny w rynku, we Wrocławiu.
    Po wypłacie 'dostępne środki: 238,58zł'
    Powinno być 286,67zł.
    Czyli niemal 50zł gdzieś zniknęło.

    Po południu postanowiłem wygenerować certyfikat i jednocześnie
    sprawdzić podgląd www. Hasło2 nie działało, wpisywałem identycznie z
    tym, co na kartce. Efekt?
    'Rachunek został zablokowany dla użytkownika 000515xxx. / Account
    locked for user 000515xxx.'

    Dzwonię na infolinie, proszę mi odblokować dostęp www. Hasło nie
    działało. Proszę Pana, aby odblokować Panu dostęp muszę znać Pański
    pin telefoniczny...
    Myślałem, że mnie szlag trafi, nie mogą mnie zweryfikować po telefonie
    na komórke, po danych, po imieniu matki.

    Jutro idę to wszystko wyjaśniać, jakim cudem ktoś kradnie moje
    pieniądze. Wydruki z terminali, wszystko mam.

    Nie polecam tego tworu, pierwszy raz zdarzyło mi się, aby bank kradł
    kasę.

  • 2. Data: 2009-08-02 19:04:33
    Temat: Re: Nie polecam. Polbank - znikająca kasa.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "raz-dwa-trzy"
    m.googlegroups.com

    [ciach]

    A ja już z ekipą chciałem im powierzyć nasze ciężko zarobione euro. Jeżeli
    są takie jaja u nich to takiego wała jak Polska cała. Pieniądze zostają póki
    co w DE :)

  • 3. Data: 2009-08-03 07:43:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 11:21:31 -0700, raz-dwa-trzy napisał(a):

> [...]
    > Na druku pierwsze co rzuciło mi się w oczy to 'dostępne środki 0zł' - a
    > na koncie które jest podpięte pod kartę (samooszczędzające) było jakieś

    Po 22 się w Polbanku nic nie robi. Jednak wiele razy wpłacałem po tej
    godzinie i po powrocie do domu robiłem zazwyczaj transakcję przez paypal
    i jak do tej pory (kilkadziesiąt transakcji) wszystko, było ok - no może
    poza jedną dziwną blokadą. Z Twoją reklamacją może być różnie i z moich
    obserwacji jest duża szansa, że Polbank Ci napiszę coś w stylu "nie mamy
    Pana płaszcza i co nam Pan zrobisz" mimo, że masz numerek hłe hłe

> [...]
    > Myślałem, że mnie szlag trafi, nie mogą mnie zweryfikować po telefonie
    > na komórke, po danych, po imieniu matki.

    Ale co, masz pretensję do banku, że sam sobie dostęp do www zablokowałeś
    i do tego nie zdefiniowałeś sobie PINu do bankowości telefonicznej? Bez
    przesady.

    > Nie polecam tego tworu, pierwszy raz zdarzyło mi się, aby bank kradł
    > kasę.

    Twór jaki jest, to każdy na grupie mniej więcej wie, da się jakoś
    przeżyć ;)

    Xenocide

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-08-03 11:24:27
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 2 Sie, 20:21, raz-dwa-trzy <i...@g...com> wrote:
    > Moja krótka historia związana z polbankiem.

    OK, wyjaśniło się.

    Po pierwsze:

    Dowiedziałem się, że maszyny w polbanku są popsute, pokazują zły stan
    konta - ekipa to zgłasza do centrali a oni mają to w d. i nic nie
    robią.
    Na www/w ich systemie wszystko jest rozliczone ok, poza jedną
    transakcją, na niecałe 20zł.
    Jest to transakcja z początku lipca, pamiętam, że babce terminal
    wypluł error, za drugim razem transakcja przeszła.
    Okazało się, że polbank do tej pory trzyma te niecałe 20zł w
    zawieszeniu, po telefonie na infolinie dzisiaj ok 17 ta kwota ma się
    zwolnić.

  • 5. Data: 2009-08-03 14:40:59
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    >OK, wyjaśniło się.
    No prosze. Ale nic tak nie poprawia samopoczucia jak napisanie ze bank
    *ukradl*.

  • 6. Data: 2009-08-03 15:48:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 03 Aug 2009 04:24:27 -0700, raz-dwa-trzy napisał(a):

> [...]
    > error, za drugim razem transakcja przeszła. Okazało się, że polbank do
    > tej pory trzyma te niecałe 20zł w zawieszeniu, po telefonie na infolinie

    I to jest właśnie jedna z dużych zalet Polbanku: zwalnianie blokad na
    telefon. Ja już korzystałem dwukrotnie po blokadach z bankomatów Euronetu.

  • 7. Data: 2009-08-03 16:16:23
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 3 Sie, 16:40, "jacko" <s...@t...com> wrote:

    > No prosze. Ale nic tak nie poprawia samopoczucia jak napisanie ze bank
    > *ukradl*.

    Wiem, wiem. Może mnie trochę poniosło.

    Ale przy pierwszej wizycie w oddziale na Traugutta we Wrocławiu babka
    wprowadziła mnie w błąd(?), twierdząc, że w systemie też jest te ~40zł
    mniej (862zł)

    W oddziale w rynku wszystko zostało wyjaśnione, od razy dostałem
    kartkę z całą historią i informację, że maszyny są popsute.
    Jedyny minus toto, że dokładnych blokad (gdzie, kiedy, za co) nie mogą
    sprawdzić w swoim systemie, trzeba telefonować na infolinię.

    Ah, i system www się zmienił trochę - in plus. Daaaawno tam nie
    zaglądałem, zawsze w maszynie sprawdzałem saldo.

  • 8. Data: 2009-08-05 06:38:36
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 09:16:23 -0700 (PDT), raz-dwa-trzy napisał(a):

    > Wiem, wiem. Może mnie trochę poniosło.

    Właśnie w taki sposób tworzą się spiskowe-teorie-dziejów.
    Z drugiej strony dobry materiał dla psychologów do badań wpływu słów "bank
    kradnie kasę".

    > Ale przy pierwszej wizycie w oddziale na Traugutta we Wrocławiu babka
    > wprowadziła mnie w błąd(?), twierdząc, że w systemie też jest te ~40zł
    > mniej (862zł)

    Niestety Ci ludzie cały czas się uczą. Pocieszające jest to, że to chyba
    jedyny z ostatnich banków w Polsce, którego kadra coś tam wie.

    > Ah, i system www się zmienił trochę - in plus. Daaaawno tam nie
    > zaglądałem, zawsze w maszynie sprawdzałem saldo.

    Przespałeś dobre kilka miesięcy.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 9. Data: 2010-04-30 16:31:41
    Od: "POLkabaret" <ajohn@WYTNIJ_TOwp.pl>

    To pikuś! Mi zniknęło 15.000,00 PLN - ktoś posiadając wszystkie niezbędne dane,
    numery itp, podszył sie pode mnie i wykonał przelew telefoniczny umniejszając mi
    konto o 15.000,00 PLN!!! Polbank oczywiście nie jest ubezpieczony, nie poczuwa się do
    winy, insynuuje, że okradła mnie rodzina, co jest totalną bezczelnością!!! Obowiązuje
    ich tajemnica wydana przez Centralę i o niczym mi nie mówią, prócz tego, że chodze po
    ulicach i rozdaję ludziom dane neizbędne do wykonania przelewu, powinni jeszcze
    dodać, że mówią:\"Proszę, okradnij mnie Polbanku drogi!\" Skandal!!! Nie polecam,
    zamknijcie konta w tym PSEUDObanku.

  • 10. Data: 2010-04-30 20:39:09
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "POLkabaret" <ajohn@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > To pikuś! Mi zniknęło 15.000,00 PLN - ktoś posiadając wszystkie niezbędne
    > dane, numery itp, podszył sie pode mnie i wykonał przelew telefoniczny
    > umniejszając mi konto o 15.000,00 PLN!!!

    Przecież wiadomo, gdzie poszło ?

    Pzdr

    JKK