  • 1. Data: 2009-08-01 20:45:02
    Temat: Raiffaisen leży
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    jak leży to niech leży ale niech nie piszą od południa, że serwis chwilowo
    niedostępny bo jest godzina 22:45 i jakoś dziwnie długa ta chwila
    uczciwiej byłoby napisać: przepraszamy, mamy awarie i nie wiemy co jest
    grane....

  • 2. Data: 2009-08-02 06:53:03
    Temat: Re: Raiffaisen leży
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niedostępny bo jest godzina 22:45 i jakoś dziwnie długa ta chwila
    > uczciwiej byłoby napisać: przepraszamy, mamy awarie i nie wiemy co jest

    wstaje rano a tu nadal kominikat o chwili - najdłuższa chwila na świecie.... nic
    mnie tak nie wkurza jak dezinformacja - awarie bym zrozumiał ale po co kłamać?

  • 3. Data: 2009-08-02 12:09:27
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    gasper wrote:
> [...]
    >
    > wstaje rano a tu nadal kominikat o chwili - najdłuższa chwila na
    > świecie.... nic mnie tak nie wkurza jak dezinformacja - awarie bym

    Ale ja już wczoraj o 20 około mogłem się zalogować bez problemu (o 16tej
    tez miałem komunikat...). Najpierw tez nie mogłem na FF to uruchomiłem w
    końcu IE i wszedłem bez problemu. Teraz przed chwilą wszedłem normalnie (FF)

  • 4. Data: 2009-08-02 13:10:47
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a klikasz w link do korporacyjnych czy prywatnych?