  • 11. Data: 2010-05-01 09:28:58
    Temat: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    POLkabaret <ajohn@WYTNIJ_TOwp.pl> dared to write:

> [...]
    > niezbędne dane, numery itp, podszył sie pode mnie i wykonał przelew
    > telefoniczny umniejszając mi konto o 15.000,00 PLN!!! Polbank oczywiście
    > nie jest ubezpieczony, nie poczuwa się do winy, insynuuje, że okradła mnie
    > rodzina, co jest totalną bezczelnością!!! Obowiązuje ich tajemnica wydana
    > przez Centralę i o niczym mi nie mówią, prócz tego, że chodze po ulicach i
    > rozdaję ludziom dane neizbędne do wykonania przelewu, powinni jeszcze
    > dodać, że mówią:\"Proszę, okradnij mnie Polbanku drogi!\" Skandal!!! Nie
    > polecam, zamknijcie konta w tym PSEUDObanku.

    Szkalujesz klienta na służbowym komputerze? ;)

    k.

  • 12. Data: 2010-05-01 10:14:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > powinni jeszcze dodać, że
    > mówią:\"Proszę, okradnij mnie Polbanku drogi!\" Skandal!!! Nie polecam,

    Bank ma wszystkie dane o waszych kontach! Doslownie kazda osoba majaca
    dostep do komputera w banku moze te dane miec. Jeszcze lepiej w miejscu
    zalozenia konta bo tam sa wszstkie fizyczne papiery!
    Bank nie przyzna sie nigdy, ze zrobil to ich pracownik, najwyzej dadza mu do
    zrozumienia by sie delikatnie zwolnil. A bank i tak jest za zaslona
    tajemnicy bankowej.
    Takich przypadkow zaczyna byc coraz wiecej. Zwlszcza wsrod ludzi ktorzy nie
    sa na codzien w kraju ale to nie jest regola.
    Ja osobiscie znam z najblizszego otoczenia przynajmniej 3 takie przypadki z
    roznych stron Polski i roznych bankow.
    Dlatego nie polecam trzymac w polsce w banku wiecej jak 3000zl. najlepiej
    nic! Tak jest najbezpieczniej.

  • 13. Data: 2010-05-01 15:33:44
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    POLkabaret pisze:
> [...]
    winy, insynuuje, że okradła mnie rodzina, co jest totalną bezczelnością!!!
    a jaka jest odpowiedź na reklamację? Zgłaszałeś sprawę do prokuratury?
    Ban przecież ma nagranie, numer, z którego dzwoniono, na jakie konto
    poszło itd.

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/

  • 14. Data: 2010-05-01 17:57:54
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > a jaka jest odpowiedź na reklamację? Zgłaszałeś sprawę do prokuratury?
    > Ban przecież ma nagranie, numer, z którego dzwoniono, na jakie konto
    > poszło itd.

    Tajemnica bankowa.
    Co ma zglosic do prokuratury? Ze sam sobie wyplacil z konta i zapomnial, czy
    ze udostepnil dane komus?
    Prokuratura nawet tego nie ruszy.
    Bank zawsze sie zasloni tajemnica bankowa i powie, ze sam klient kombinuje.
    Na tym to polega. Dlatego to takie latwe.

  • 15. Data: 2010-05-01 20:57:09
    Temat: Re: Nie_polecam._Ktoś kogoś nabija w butelkę...
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    pmlb pisze:

> [...]
    > Bank zawsze sie zasloni tajemnica bankowa i powie, ze sam klient kombinuje.
    > Na tym to polega. Dlatego to takie latwe.
    o czym ty piszesz? Bank na każde żądanie organów ścigania jest
    zobowiązany udostępnić wszystkie dowody. Problem pewnie polega na tym,
    że klient nie złożył zawiadomienia do prokuratury o ściganie sprawcy. A
    to rzeczywiście budzi podejrzenia...

  • 16. Data: 2010-05-02 05:34:52
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Maj, 19:57, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

> [...]
    > Bank zawsze sie zasloni tajemnica bankowa i powie, ze sam klient kombinuje.
    > Na tym to polega. Dlatego to takie latwe.

    Bank ani przed klientem ani przed prokuratura nie moze sie zalonic
    tajemnica bankowa. Tajemnica bankowa dot. rachunku klienta X nie wiaze
    banku wobec klienta X, prokuratury, sadu i kilkunastu innych
    podmiotow, ani wobec osob ktore X wskaze na pismie ;)

    Tajemnica bankowa w Polsce nie jest jakos specjalnie restrykcyjna.

  • 17. Data: 2010-05-02 05:39:18
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Maj, 12:14, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    > Bank ma wszystkie dane o waszych kontach! Doslownie kazda osoba majaca
    > dostep do komputera w banku moze te dane miec.

    Bez przesady duzo osob w Banku ma dostep do systemu obslugi klientow
    lub hurtowni danych ale nigdy nie jest to 100% pracownikow. Bank to
    przeciez nie tylko obsluga klienta ale dzialy, ktore niekoniecznie sie
    tym zajmuja i nie maja dostepu do niczego :)

    Zas co do fizycznych dokumentow - nikt juz tego w bankach nie trzyma.
    Teraz digitalizacja + archiwum, w oddziale kwitow sie nie trzyma.

  • 18. Data: 2010-05-02 07:59:57
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Radoslaw Wroclawski" <w...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > złożył zawiadomienia do prokuratury o ściganie sprawcy. A to rzeczywiście

    Dalej nie rozumiesz - i jak on ma to uzasadnic? Na zasadzie:
    "panie prokuratorze, ja naprawde nie wyplacalem i nikomu nie dalem dostepu
    do konta no niech mi pan wierzy bo ja katolik jestem" - na tej podstawie?

  • 19. Data: 2010-05-02 08:01:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > podmiotow, ani wobec osob ktore X wskaze na pismie ;)
    >
    > Tajemnica bankowa w Polsce nie jest jakos specjalnie restrykcyjna.

    Jest bardzo restrykcyjna i malo tego niejednokrotnie stoi ponad prawem
    Polskim!
    Jedyne co bank mu udostepni to fakt wykonania takiej operacji - koniec!
    Ani nagrania, ani zadnego innego detalu mu nie pokaze. Jedynie sam fakt, ze
    cos takiego mialo miejsce.

  • 20. Data: 2010-05-02 08:13:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pmlb <b...@d...pl> dared to write:

> [...]
    > "panie prokuratorze, ja naprawde nie wyplacalem i nikomu nie dalem
    > dostepu do konta no niech mi pan wierzy bo ja katolik jestem" - na tej

    Zgłosić podejrzenie dokonania bezprawnej dyspozycji majątkiem klienta, niech bank się
    broni?