  • 1. Data: 2009-08-02 16:26:42
    Temat: najtansze IKE - w którym Banku/TU?
    Od: k...@o...pl

    Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
    co możecie mi polecić?

  • 2. Data: 2009-08-02 18:34:01
    Temat: Re: najtansze IKE - w którym Banku/TU?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
    > co możecie mi polecić?

    IKE obligacji Skarbu Państwa
    dostępne w PKO BP

  • 3. Data: 2009-08-02 19:01:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:0560.00000aaa.4a75be42@newsgate.onet.pl

    > Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
    > co możecie mi polecić?

    Koniecznie chcesz się w to pakować?

  • 4. Data: 2009-08-02 19:47:58
    Od: k...@o...pl

    > <k...@o...pl> news:0560.00000aaa.4a75be42@newsgate.onet.pl

    > Koniecznie chcesz się w to pakować?

    koniecznie chcę bezbelkowo oszczędzać na emeryturę
    rozważam różne formy, w tym IKE dlatego pytam o koszty

  • 5. Data: 2009-08-02 20:14:38
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
    > co możecie mi polecić?

    Jak na bazie TFI to dobrym wyborem jest mBank

    Darek

  • 6. Data: 2009-08-02 20:37:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:0560.00000ac6.4a75ed6e@newsgate.onet.pl

    > koniecznie chcę bezbelkowo oszczędzać na emeryturę
    > rozważam różne formy, w tym IKE dlatego pytam o koszty

    Póki jeszcze są w ofertach to skorzystaj z lokat antybelkowych - OF,
    Eurobank, Getin.
    Kiedy się skończą załóż sobie IKE - np. IKE Obligacje.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-08-02 20:54:26
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > koniecznie chcę bezbelkowo oszczędzać na emeryturę
    > rozważam różne formy, w tym IKE dlatego pytam o koszty

    Wierzysz, ze przez te kilkadziesiat lat panowie przy wladzy nie dobiora
    sie do Twoich pieniedzy? Jestes chyba niepoprawnym optymista.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 8. Data: 2009-08-03 05:20:30
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Wierzysz, ze przez te kilkadziesiat lat panowie przy wladzy nie dobiora
    > sie do Twoich pieniedzy? Jestes chyba niepoprawnym optymista.

    W jaki sposób? To nie OFE

    Darek

  • 9. Data: 2009-08-03 07:39:52
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
    > co możecie mi polecić?

    A w którym są płatne ?
    W znanych mi bankach posiadanie IKE jest darmowe.

  • 10. Data: 2009-08-03 08:51:09
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w którym są płatne ?
    > W znanych mi bankach posiadanie IKE jest darmowe.

    a w których konkretnie, znanych koledze bankach IKE jest darmowe?
    i w których spośród darmowych kwota minimalnej miesiecznej wplaty
    jest niska np. 50zł albo i 0zł (na razie słyszałem o mBanku ale go
    nie lubię)