  • 51. Data: 2010-05-03 19:23:55
    Temat: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Valdi <v...@v...pl> dared to write:

    > Chyba mam pomysł na scenariusz filmowy. Portrety psychologiczne Grupy PBB.
    >
    > - Dziewczynka z komputerem,
    > - Sfrustrowany hipochondryk,
    > - Żul,
    > - Biuro Obsługi Klienta pewnego banku,
    > - Pracownik zaplecza jednego z banków (którego - tajemnica służbowa),
    > - Kilku biznesmenów rostrząsających lokaty >100000,
    > - Paru gości pytających o to, gdzie pójść żeby oszczędzić 2 zł na prowizjach,
    > - Trolle.

    A ja do której grupy się łapię? Dziewczyna z komputerem czy żul?
    KJ (ciekawy)

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 52. Data: 2010-05-03 19:47:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-03 21:13, kashmiri pisze:

> [...]
    > - Kilku biznesmenów rostrząsających lokaty>100000,
    > - Paru gości pytających o to, gdzie pójść żeby oszczędzić 2 zł na prowizjach,

    Jedna dziewczynka ma "kredyt bezpieczny" w Polbanku i konto to wie mniej
    więcej co i jak...

    --
    animka

  • 53. Data: 2010-05-04 11:24:08
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > A ja do której grupy się łapię? Dziewczyna z komputerem czy żul?
    > KJ (ciekawy)

    Do tej pierwszej, nie? ;)

    k.

  • 54. Data: 2010-05-04 17:39:02
    Temat: Re: Nie_polecam.Trollom mówimy NIE
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 May 2010 11:32:32 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Gorzej. On jest pracownikiem money.pl i pisze ze służbowego komputera.
    > Resztę sobie dopisz.

    Ja bym się tak nie zapędzał, bo może się okazać, że po prostu korzysta z
    bramki usenetowej money.pl i każdy kto przez nią piszę ma takie IP.

    Xenocide

  • 55. Data: 2010-05-06 00:20:59
    Temat: Re: Nie_polecam._Ktoo kogoo nabija w butelke...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cyb" 2...@4...com

    > w tym momencie przypomniala mi sie sparwa lukasa - nie pamietam
    > szczeholow ale jak jesczez byly te karty magnetyczne do
    > identyfikacji, syn wzial karte ojca i wybral kase. ojciec zlozyl
    > reklamacje, byla bodajze sprawa i bank musial oddac kase - i pozniej
    > juz dali sobei spokoj z kartami magnetycznymi do identyfikacji i
    > wrocili do dowodow, bo w sadzie wyszlo na to, ze bank takie kary do
    > identyfikacji to sobei moze... wsadzic... do szuflady prezesa...
    > a poniewaz bank nie uzywal zadnego z urzedowych dokumentow do
    > identyfikacji osoby (dowod, paszport itp)
> [...]

    Tak oto zgoda w rodzinie przynosi korzyści. ;)
    Trochę ;) szkoda, że Lukas już nie identyfikuje w ten sposób.
    PeKaO miał jakieś karty identyfikacyjne. Na dodatek kolorowe.
    Szedł człowiek, wywijał żółtą kartą i każdy wiedział, o co chodzi... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'