  • 11. Data: 2003-02-11 15:38:39
    Temat: Re: Newsweek kłamie
    Od: e...@p...onet.pl

    > Chodzi mi o artykuł o bankach w dzisiejszym Newsweeku.

    w ogole newsweek jest _zalosnie_ nieprofesjonalny. z entuzjazmem kupilem
    pierwszy numer, z mniejszym pare nastepnych - teraz bym sie brzydzil.
    oceniam na podstawie tego o czym czytalem i sam mam pojecie - pare doniesien
    naukowych i o finansach. nie wiem tylko, czy bylo to szukanie sensacji godne
    brukowca, czy swiadoma manipulacja, w kazdym razie wrazenia jak wyzej.

  • 12. Data: 2003-02-11 16:00:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    SPQR wrote:
    > Serdecznie pozdrawiam

    [...]

    > 0800102030 nie zawsze jest bezpłatna, zależy od rodzaju konta np. w taryfie
    > "zero" jest to usługa płatna.

    A odpowiednia pozycja z TOiP ? Bo ja nie znalazłem.
    KJ

  • 13. Data: 2003-02-11 22:23:29
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Palantowi sie nie chciało, przez co N.... kłamie.

    Newsweek jest juz od dawna na czarnej liscie u mnie.
    Napisze Wam krokto historie (OT) dot. bliskiej mi tlumaczce przysieglej i
    Newsweeka:

    W jednym z pierwszych numerow tego czasopisma ukazal sie ranking szkol
    jezykowych. Artykul uszedlby mojej uwadze, gdyby nie ta cala historia: Do
    bliskiej mi tlumaczki przysieglej j. francuskiego, po ukazaniu sie tego
    numeru zadzwonila inna, nieznajoma jej tlumaczka przysiegla z pytaniem czy
    redakcja Newsweeka kontaktowala sie z nia w sprawie rankingu szkol
    jezykowych. Moja znajoma nigdy nie rozmawiala z nikim z redakcji tego
    czasopisma, tymczasem obydwie osoby (jak i pare innych), zostaly wymieniona
    jako OSOBY OCENIAJACE (!!!) te szkoly. Podejrzewam, ze redakaja znalazle
    pare tlumaczy przysieglych z prowincjonalnych miast i wypisala ich nazwiska
    jako osoby oceniajace liczac na to, ze nigdy nie przyczytaja tam swoich
    nazwisk. O ile mi wiadomo wspomniane przeze mnie tlumaczki po calym
    zdarzeniu probowaly nawiazac kontakt z redakcja, aby wyjasnic cale zajscie.
    Redakcja nie odpowiedziala :-((
    Po tej historii nie czytam Newsweeka, z dystansem czytam gazety, ogladam
    wiadomosci... i czytam rankingi ;-)

    Pozdrawiam,

    Nik

    P.S. Komu w takim razie wierzyc?

  • 14. Data: 2003-02-12 00:04:12
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> wrote in message

> [...]
    [...]
    > zdarzeniu probowaly nawiazac kontakt z redakcja, aby wyjasnic cale

    Co to znaczy "nawiązać kontakt, aby wyjaśnić zajście"? Należało wysłać do
    redaktora naczelnego list polecony za potwierdzeniem odbioru, zawierający
    sprostowanie. Prawo prasowe nakłada obowiązek prostowania fałszywych
    informacji, co miało bez wątpienia miejsce. W przeciwnym przypadku proces z
    powództwa cywilnego, dla młodej gazety tym bardziej niewygodny.

    Tomek Z.

  • 15. Data: 2003-02-12 07:10:10
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Tomek Zielinski wrote:

> [...]
    > informacji, co miało bez wątpienia miejsce. W przeciwnym przypadku proces
    > z powództwa cywilnego, dla młodej gazety tym bardziej niewygodny.

    Dziekuje. Nie wiem czego te tlumaczki dokladnie domagaja sie od redakcji,
    ale przekaze im.

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 16. Data: 2003-02-12 11:16:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nikodem Kuźnik wrote:
    > Dziekuje. Nie wiem czego te tlumaczki dokladnie domagaja sie od
    > redakcji, ale przekaze im.

    He, he - zeby nie bylo.
    Kiedys Wprost pisal, ze Leppera popieranawet wiekszosc studentow SGH
    powolujac sie na badania wsrod studentow, ktorego... nigdy nie bylo :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 17. Data: 2003-02-12 18:07:50
    Temat: Odp: Newsweek kłamie
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik SPQR <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:017b01c2d1e1$8295d720$69018c7d@KATOWICE...

    > 0800102030 nie zawsze jest bezpłatna, zależy od rodzaju konta np. w
    taryfie
    > "zero" jest to usługa płatna.

    Jak numer 0800 może być płatny? Może inne konta nie mają dostępu do funcji
    HaloŚląski, ale zadzwonić mogą bezpłatnie... Ja mogę korzystać za darmo,
    zarówno w banku jak i w TP ;-)

  • 18. Data: 2003-02-12 22:35:45
    Temat: Re: Odp: Newsweek kłamie
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2003 19:07:50 +0100,
    osoba podpisana: corner <c...@i...pl>
    napisała:
    [...]
    > Jak numer 0800 może być płatny? Może inne konta nie mają dostępu do funcji
    > HaloŚląski, ale zadzwonić mogą bezpłatnie... Ja mogę korzystać za darmo,
    > zarówno w banku jak i w TP ;-)

    Może być tak, że _bank_ pobierze sobie jakąś prowizje w rodzakju
    "korzystanie z serwisu haloŚląski" ale jak napisałem poprzednio w TOiP
    BSK nie znalazłem takiej pozycji dla Taryfy "0"

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")