  • 1. Data: 2003-02-10 13:48:43
    Temat: BZWBK na telefon
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dotychczas telefon służył klientom Banku Zachodniego WBK do obsługi
    swoich rachunków czyli, np. sprawdzania salda lub wysyłania przelewów.
    Teraz można już z jego pomocą bez wychodzenia z domu otworzyć konto,
    kupić kartę kredytową i ubezpieczenia. Bank Zachodni WBK rozpoczął
    bowiem telefoniczną sprzedaż produktów bankowych.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1866

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-10 14:22:23
    Temat: Re: BZWBK na telefon
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > kupić kartę kredytową i ubezpieczenia. Bank Zachodni WBK rozpoczął
    > bowiem telefoniczną sprzedaż produktów bankowych.

    1.Ciekawe tylko po jaką ch... jest to pod numerem 08016xxxxx zamiast
    chocby 08011xxxxx.
    2. Może bym miał u nich konto ale te straszne opłaty za przelewy ...
    KJ

  • 3. Data: 2003-02-10 16:17:24
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    > 1.Ciekawe tylko po jaką ch... jest to pod numerem 08016xxxxx zamiast
    > chocby 08011xxxxx.
    > 2. Może bym miał u nich konto ale te straszne opłaty za przelewy ...
    > KJ

    przelewy to nic ale opłata za wpłacenie pieniędzy w okienku bankowym 4zł od
    marca to skandal ! - dziś tak napisał Newsweek

    --
    wob

  • 4. Data: 2003-02-10 18:22:17
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "wob" <s...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > przelewy to nic ale opłata za wpłacenie pieniędzy w okienku bankowym 4zł
    od
    > marca to skandal ! - dziś tak napisał Newsweek

    a właśnie wróciłem z banku zmieniam zdanie skandalem jest jakie głupoty dziś
    ta gazeta napisała

    --
    wob

  • 5. Data: 2003-02-10 19:05:59